Amazon permite sellerilor sa faca retur fara recuperarea produsului
Utilizatorii Fulfillment by Amazon pot – mai nou – sa permita clientilor care fac un retur sa pastreze respectivul produs, dandu-le inapoi si banii, citim pe supplychaindive.com. Amazon mai are si alte tentative menite sa reduca retururile online: avertizeaza clientii apropo de produsele returnate frecvent, de exemplu.
Noul program se numeste Returnless Resolutions si este o optiune mai eficienta de a administra produsele returnate de clienti. Cei mai avantajati selleri vor fi cei internationali si cei care vand produse ieftine. Gigantul e-commerce nu este singura companie de retail care foloseste aceasta tactica de retur al banilor, nu si al produsului: Walmart Marketplace este alt exemplu.
Ideea nu este deloc rea, avand in vedere ca (asa cum am scris deja) retururile sunt greu de revandut: in UE, de exemplu, intre 22 si 44% din toata imbracamintea vanduta online si returnata ulterior nu mai ajunge din nou in mainile unui comparator; in SUA, multe retururi online ajung pe mana companiilor de lichidare, iar relatia simbiotica dintre retaileri si lichidatori merge foarte bine.
Leave a reply