Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Alibaba Group a avut venituri de 30,3 miliarde $ (+2% YoY), in Q4 2023

Alibaba Group si-a facut public raportul financiar pe ultimul trimestru al acestui an fiscal (ianuarie-martie 2023), informeaza wwd.com. Cifrele arata o crestere micuta YoY a veniturilor: de doar 2% (28,2 miliarde de yuani, echivalentul a 30,3 miliarde $), mai mica decat estimarile analistilor.

Gigantul e-commerce chinez a avut venituri nete de 23,5 miliarde de yuani (3,4 miliarde $), profitul ajustat fiind mai mare cu 38% YoY (adica 27,4 miliarde de yuani sau 3,98 miliarde $. Intregul an fiscal incheiat pe 31 martie a insemnat o crestere a veniturilor de 2% YoY, pana la 868,68 miliarde de yuani sau 126,49 miliarde $. Venitul operational a fost de 100,35 miliarde de yuani (14,61 miliarde $), cu 44% mai mult decat in anul fiscal anterior.

Veniturile e-commerce ale gigantului online au scazut cu 3% fata de Q4 2022, pana la 136,07 miliarde de yuani (19,81 miliarde $), indicand scaderea consumului in China, post-COVID-19. Desi valoarea bruta a marfurilor de pe Taobao si Tmall a continuat sa scada in Q4 2023, in martie a reinceput sa creasca, gratie interesului crescut al consumatorilor in produse Fashion, accesorii si produse pentru sanatate.

In martie anul acesta, compania a anuntat ca se va imparti in 6 entitati separate, restructurare majora care promite sa vina la pachet cu listarea la bursa si atragerea de capital strain, in cazul a 5 dintre cele 6 noi unitati.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply