Amazon va avea doua Prime Day, in 2022 (in iulie si in Q4)
Amazon a anuntat de curand data oficiala a evenimentului anual de reduceri marca proprie, care este dedicat abonatilor Prime (12-13 iulie 2022), dar se pare ca vrea sa profite cat de mult poate de idee, informeaza cnbc.com. Pentru prima data in istoria de 7 ani a evenimentului, Amazon va organiza doua Prime Day, in 2022: cel din vara si un al doilea, in toamna, in Q4.
Compania a anuntat ca evenimentul menit sa atraga abonati noi va fi extins, intr-un anunt la care sursa amintita a avut acces, de pe portalul intern al vanzatorilor de pe marketplace, Seller Central. Anuntul nu include o data fixa, doar transmite sellerilor sa isi trimita ofertele de reduceri in avans, pana pe data de 22 iulie, daca vor sa aiba sansa de a fi inclusi in evenimentul Prime Fall.
Gigantul online vrea clar sa recupereze – prin dublarea Prime Day – pierderile inregistrate in Q1 2022, cand a avut venituri mai mari cu doar 7% (fata de +44% YoY in Q1 2021) si cea mai mica rata de crestere trimestriala din 2001 incoace! In plus, doua evenimente masive de reduceri pentru abonati inseamna doua sanse de a scapa de stocurile acumulate din cauza inflatiei crescute si a faptului ca bugetele consumatorilor sunt cheltuite in aceasta perioada pe vacantele mult asteptate in perioada pandemiei COVID-19.
Comentarii ( 2 )
[…] a Walmart+ Week (10-13 iulie). Ideea nu e noua: Walmart nu a avut reduceri de Prime Day 2022 (editia din vara), dar alti retaileri importanti au facut aceasta schema. Evenimentul a adus in buzunarele Amazon […]
[…] cum scriam in luna iunie, Amazon va organiza doua evenimente de reduceri dedicate abonatilor Prime, anul acesta. […]