Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ai un brand online nou? Descopera 4 sfaturi pentru a avea o afacere de succes!

Pentru orice antreprenor e-commerce aflat la inceput de drum, pasii important care construiesc baza afacerii sale sunt produsele/serviciile de calitate, un plan de afaceri si unul de marketing bine puse la punct. Dar ce alte lucruri poti face, pentru a-ti duce brandul la nivelul urmator?

Aflam de pe startupnation.com, unde am descoperit o lista de 4 sfaturi care ar trebui implementate de orice afacere online aflata la inceput, indiferent de nisa in care activeaza:

  1. Aliniaza comunicarea in jurul unei singure viziuni. Brandurile nou-aparute trebuie sa aiba o strategie de crestere si scopuri pe termen lung. Viziunea unui nou brand e-commerce ar trebui sa includa 2 componente: un standard de calitate pentru produsul/serviciul vandut (care poate fi imbunatatit constant) si o definire a clientului ideal. Toti membrii echipei trebuie sa lupte pentru indeplinirea acestei viziuni, care trebuie sa fie ambitioasa, dar realista.
  2. Construieste o echipa de experti in diverse domenii. E important de inteles ca un antreprenor nu poate fi priceput la orice. Deci construieste-ti o echipa de profesionisti pe diverse nise (SEO, PR, logistica, SMS marketing etc.), pentru a excela la toate capitolele si a le oferi clientilor tai o experienta de nota 10 pe toate planurile.
  3. Nu te teme de schimbare. Brandurile aflate la inceput fac greseala de a se fixa pe anumite directii, privind fix catre scopurile pe care si le propun. Dar mediul de afaceri se schimba constant, deci schimbarea este ceva ce trebuie acceptat, imbratisat si care poate genera oportunitati noi. In acest context, singura calitate pe care trebuie sa o aiba o afacere online noua este flexibilitatea – deci tinteste un model de afaceri adaptabil, care se muleaza constant si usor pe preferintele de consum ale publicului-tinta si pe noile realitati economice.
  4. Asuma-ti responsabilitatea. Fiecare membru al echipei tale trebuie sa isi inteleaga aportul, sa-si monitorizeze KPI-urile (key performance indicators) si sa fie responsabil cand ceva merge prost pe „felia” lui. In plus, afacerile aflate la inceput de drum ofera membrilor echipei sansa de a avea un impact urias, iar acestia trebuie sa colaboreze eficient, sa fie felicitati pentru contributiile lor si sa se felicite reciproc, pentru a crea o atsmofera care imbie pe toata lumea sa traga in aceeasi directie.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply