Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Agentia de marketing online Campaigns a incheiat 2023 cu o CA de 1 milion €

Agentia de marketing digital Campaigns anunta, intr-un comunicat de presa, ca a avut o cifra de afaceri de 1 milion €, in 2023, ceea ce reprezinta o crestere de 32,6% YoY. Primul milion de euro al agentiei care este dedicata magazinelor online de Fashion si Lifestyle a fost atins intr-un an in care vanzarile magazinelor e-commerce locale s-au aflat pe un traseu ascendent (in pofida inflatiei ridicate din primele 6 luni din 2023 si a unei cresteri ponderate a economiei, mult sub estimarile analistilor).

„Piata de e-commerce a crescut in 2023, ceea ce ne-a impulsionat si pe noi sa crestem. Pe baza unui volum mai mare de cereri pentru serviciile noastre, am inceput sa ne uitam la cum putem optimiza procesele de lucru. In 2023, am implementat un nou sistem de management si am inceput cu totii sa folosim inteligenta artificiala in munca noastra. In 2024, ne propunem sa investim si mai mult in programe de training in domeniul inteligentei artificiale”, transmite Adelina Oprea (foto, Fondator si Managing Partner Campaigns).

Pentru 2024, Campaigns are planuri ambitioase, cu obiectivul unei cresteri de 30% a cifrei de afaceri. O miscare strategica in aceasta directie va fi extinderea si pe alte piete din Europa, iar prima tara din planul sau de expansiune este Marea Britanie, agentia avand deja un sediu deschis in Londra.

„Suntem increzatori in potentialul agentiei de a accesa piata de e-commerce din Marea Britanie. In 2024, vom calatori mai des si vom fi prezenti fizic in Londra pentru a cunoaste si mai bine aceasta piata. Suntem, deja, in discutii cu parteneri strategici pe care ne propunem sa ii intalnim la urmatoarea vizita. Personal, sunt nerabdator sa ma intorc in Londra, acolo unde m-am format ca marketer in 2015, in cadrul Digital Marketing Institute”, completeaza Razvan Radulescu (foto, Managing Partner Campaigns).

Leave a reply