Din martie, Temu va permite accesul pe platforma sellerilor europeni
Din martie incolo, platforma e-commerce Temu isi va deschide marketplace-ul vanzatorilor online din Statele Unite, urmati (in scurt timp) de cei din Europa, informeaza ecommercenews.eu. Evident, ramane de vazut cat de multi selleri vor fi dornici sa vanda pe platforma online chineza. Momentan, toti sellerii de pe platforma sunt din China.
Marketplace-ul international Temu apartine de gigantul PDD Holdings si de anul trecut opereaza si in Europa, unde si-a deschis un birou (in Irlanda) si a semnat parteneriate logistice, in Germania, Italia, Spania si Portugalia, pentru a-si extinde reteaua de livrare. Temu mizeaza pe o strategie agresiva de crestere globala (la fel ca rivalul Shein) si functioneaza in sistem dropshipping, livrand produsele direct de la producatori. Acestia se ocupa de logistica propriilor depozite, stabilirea preturilor si marketing.
Ideea de a integra intr-un marketplace asiatic si vanzatori online americani sau europeni nu este noua: Wish si AliExpress au incercat si ele sa isi diversifice baza de selleri, dar nu au avut succes.
Leave a reply