Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Agentia de e-mail marketing White Image isi completeaza serviciile cu solutii CRM

Intr-un context in care interactiunea umana a fost mult minimizata, din cauza impactului pandemic, agentia White Image anunta (intr-un comunicat de presa) ca va integra in lista de servicii oferite si solutiile de Customer Relationship Management/CRM. Acestea vin sa sustina fortele de vanzare, prin gestiunea usoara a istoricului de interactiune cu un prospect si pentru a monitoriza mai usor sursele de lead-uri, modul de convertire a acestora, motivele de refuz care pot fi investigate pentru imbunatatirea procesului de vanzare si o analiza completa si complexa a intregului proces. Totul este integrat in procesele de comunicare automatizate prin SMS si/sau e-mail.

„White Image ofera de mult timp solutii de CRM personalizate pentru o serie de clienti corporate si astfel am considerat ca este o oportunitate sa transpunem experienta dobandita pana in prezent in crearea unui serviciu de CRM de baza, care acopera majoritatea nevoilor actuale si care ofera mai departe posibilitatea de personalizare acolo unde este nevoie”, transmite Andrei Georgescu (foto, Cofondator si Managing Director White Image). Infiintata in 2003, White Image a fost prima agentie de email marketing din Romania.

Solutiile CRM ajuta angajatii sa planifice mai bine interactiunea cu un client, sa gestioneze mai eficient istoricul comunicarii cu acesta, crescand si productivitatea. In acelasi timp, managerii pot optimiza mai eficient canalele de vanzare si pot intelege care canal de generare de lead-uri functioneaza mai bine, pot monitoriza activitatea de vanzari a fiecarui agent si a clientilor, facilitand comunicarea si accesul partilor implicate la un istoric al comunicarii si al produselor detinute de fiecare client, astfel incat sa fie mai usor de identificat si de rezolvat eventualele probleme.

Clientii de astazi asteapta mereu mai mult de la fiecare afacere, iar cu o viziune comuna si unitara asupra clientilor, echipele pot raspunde mai eficient cerintelor. Rezultatul se reflecta in vanzarile ce se vor finaliza mai rapid. Noile solutii CRM sunt destinate atat companiilor mici, cat si celor cu peste 50 de angajati, dar si celor cu echipe mari de vanzari si suport. Sistemul permite setarea de remindere pentru actiuni si trimite notificari zilnice in legatura cu operatiunile care trebuie efectuate. De exemplu, sistemul permite automatizarea comunicarii cu clientii care nu raspund sau faciliteaza setarea unui proces automat de lead nurturing.

De asemenea, permite trimiterea unei oferte din doar cateva click-uri, atat prin e-mail, cat si prin SMS. Toate actiunile stabilite pentru un lead sunt vizibile pentru supervizor si noul agent de vanzare care ar prelua un lead, in cazul in care cel initial este in concediu sau a plecat din companie. Mai mult, sistemul trimite notificari cu actiunile care trebuie facute intr-o zi pentru un client sau pentru potentiali clienti, astfel incat fiecare oportunitate sa fie exploatata la maximum.

Leave a reply