Victoria’s Secret a cumparat brandul de lenjerie AdoreMe.com
Compania Victoria’s Secret a anuntat cumpararea brandului D2C de lenjerie american Adore Me (a carui echipa de dezvoltare se afla la Bucuresti si este coordonata de CTO-ul Bogdan Lucaciu), citim pe businessoffashion.com. Contractul va fi parafat in ianuarie 2023, iar miscarea este menita sa-i creasca prezenta online si a costat 400 de milioane $.
Victoria’s Secret se confrunta cu o scadere a vanzarilor, in ultimele luni: in Q1 2022, vanzarile nete au fost mai mici cu 4,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut (totalizand 1,5 miliarde $). AdoreMe.com este o platforma fondata de Morgan Hermand-Waiche, in 2010, la New York. Si se axeaza pe probarea acasa a unor produse personalizate: in schimbul a doar 10 $, clienele pastreaza ce le place si trimit restul pieselor de lenjerie inapoi.
Recent, retailbrew.com a stat de vorba cu Adore Me, pe tema produselor eco-friendly pe care compania le promoveaza, in ciuda faptului ca interesul consumatorilor nu este deloc ridicat, apropo de acestea. Clientele pasionate de lenjerie nu par interesate de sustenabilitate, dar Adore Me are planuri mari, apropo de viitor. Brandul american a inceput sa se gandeasca la amprenta proprie de carbon abia in 2019, cand avea venituri de peste 100 de milioane $.
„Am avut mesaje legate de sustenabilitate si uneori raspunsurile primite din partea clientilor sunt neutre, alteori sunt chiar negative. Nu le pasa de asta si chiar respig ideea, pentru ca sunt de parere ca nu-si permit produse sustenabile, ca sunt scumpe”, a explicat Camille Kress (VP of Innovation, Adore Me), pentru sursa amintita. Cu toate acestea, in august 2022, Adore Me a devenit singurul brand american de lenjerie care e o corporatie cu Certificat B (grad care masoara impactul social si de mediu a unei companii).
In nisa pe care activeaza, schimbarea nu e posibila peste noapte, procesul de productie al lenjeriei fiind de 12-24 de luni. Cu toate acestea, pana in 2025, toate noile modele Adore Me vor fi sustenabile, conform sistemului de rating intern al companiei – care ia in calcul tipul de fibre din care e facut produsul, substantele chimice folosite in tratarea acestora si cantitatea de apa utilizata in procesul de productie. In 2022, doar 17% dintre produsele brandului sunt sustenabile, deci drumul se anunta a fi lung si sinous.
Leave a reply