Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Zalando.com are 50,2 milioane de clienti activi

Gigantul online de fashion Zalando.com are 50,2 de milioane de clienti activi, anunta ecommercenews.eu. Compania – care vinde in 25 de tari europene (inclusiv in Romania) – si-a anuntat recent rezultatele financiare din Q3 2022 si faptul ca are cu 8% mai multi clienti activi decat in urma cu un an. In ciuda acestei cresteri, compania de Fashion online are venituri nete mai mici cu 35,4 milioane €, fiind afectata de inflatie si de scaderea puterii de cumparare a consumatorilor.

Programul propriu de loialitate clientelara (intitulat Plus) aproape si-a triplat numarul de membri, in ultimele 12 luni. In medie, fiecare utilizator activ a plasat 5,2 comenzi, in perioada iulie-septembrie 2022. Valorea bruta a marfurilor tranzactionate a crescut cu 7,1% (pana la 3,28 miliarde €), in al treilea trimestru, iar vanzarile au fost mai mari cu 2,9% YoY (totalizand 2,35 miliarde €), impulsionate de introducerea valorii minime a comenzii, pentru livrarea gratuita.

Fondat in 2008, la Berlin (Germania), de catre David Schneider si Robert Gentz, Zalando vinde pe Internet imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Gigantul de moda online este al patrulea cel mai mare magazin e-commerce din Germania natala, dupa cifra de afaceri (2,52 miliarde €). Pe primele trei locuri din clasament se situeaza Amazon.de (cu o cifra de afaceri de 15,68 miliarde €), Otto.de (5,12 miliarde €) si Mediamarkt.de (2,54 miliarde €).

„Sunt mandru ca am atins 50 de milioane de clienti activi si ca ne intarim relatia cu acestia. Vom continua sa navigam cu atentie in aceste ape turbulente, inarmati cu masuri menite sa ne creasca profitabilitatea si cu initiative strategice care sa ne inspire si sa ne atraga clientii”, a transmis presei Robert Gentz (Co-CEO Zalando).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply