Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Au inceput inscrierile la E-Bebe live, targ virtual dedicat parintilor din Romania (23-25 aprilie 2021)

E-Bebe live by Doctor MIT (targ virtual dedicat familiilor din Romania) anunta, intr-un comunicat de presa, ca da startul inscrierilor pentru maternitati, magazine online cu articole pentru copii sau femei insarcinate, clinici de ginecologie, scoli si gradinite, retaileri si furnizori de servicii de profil. Targul virtual va avea loc in perioada 23-25 aprilie 2021 si organizatorii asteapta peste 10.000 de participanti.

Pandemia a schimbat comportamentul de cumparare, precum si interactiunea dintre branduri si consumatori. E-bebe reuneste cererea si oferta pe cea mai moderna platforma tehnologica de targuri online (folosita in 36 de tari, de 9.251 expozanti si peste 5 milioane de utilizatori). Participantii vor avea acces gratuit la intreaga experienta, printr-un simplu click, fara a fi necesar sa descarce o anumita aplicatie, platforma de eveniment fiind o solutie de tip cloud.

Evenimentul va reuni peste 100 de branduri de top din industrie si specialisti nationali (in cadrul conferintelor educative) si va oferi o experienta completa de cumparaturi actualilor si viitorilor parinti si copiilor de pana la 7 ani. Printre temele abordate in cadrul conferintelor online se numara: puericultura, metodele actuale de parenting, nutritia, nasterea, alaptarea, sanatatea mentala. Lista oficiala a speaker-ilor va fi confirmata in curand, pe site-ul evenimentului.

Retailerii/furnizorii de servicii pot crea o experienta de shopping mai personala, prin care se pot conecta in mod autentic cu audienta, avand la dispozitie un stand virtual personalizat (unde pot incarca brosuri, produse, clipuri de prezentare, link-uri catre magazinul online si paginile de social media, economisind astfel cu mai mult de 50% costurile financiare implicate cu activarea in cadrul unui astfel de eveniment offline), chat-uri publice si private, sesiuni video live. Organizatorul ofera sprijin non-stop clientilor  in timpul targului si acces in timp real la informatii despre traficul la targ si la standurile proprii, analize post-eveniment apropo de publicul-tinta si salvarea tuturor interactiunilor cu vizitatorii din chat-urile publice si private, nemaifiind necesar un efort suplimentar de marketing.

„Este nevoie de un astfel de targ, publicul il asteapta si din perspectiva socializarii, nu doar din perspectiva achizitiilor. Oamenii au nevoie de apartenenta la un eveniment si o comunitate, alaturi de sansa de a avea acces la niste bunuri si servicii in conditii preferentiale. Credem ca este o oportunitate foarte buna si pentru mediul de afaceri romanesc, pentru ca se realizeaza astfel democratizarea accesului la toate tipurile de clienti. Nu mai exista limitare la nivel local si acum putem sa ne adresam intregii tari”, transmite Dr. Bogdan Ivanescu (Fondator al platformei de sanatate Doctor MIT). „Pentru Romania, aceste targuri reprezentau un bun prilej pentru familii sa aiba acces la diverse bunuri si servicii, intr-un mod concentrat, toate la un loc si in niste conditii comerciale favorabile sau speciale. Existau linii sau segmente de comert in Romania care depindeau cu 50% din cifra de afaceri anuala de targurile de specialitate. De asemenea, multi parinti isi planificau anumite achizitii in functie de targurile de primavara sau de toamna. Acum putem aduce in fata lor aceste oportunitati, fara a-i pune in fata pericolului de a se infecta cu acest nou virus”, completeaza acesta.

Leave a reply