Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

98% dintre europeni folosesc social media, pentru a descoperi produse noi (studiu)

In ultimele 12 luni, 99% dintre consumatorii europeni si-au schimbat modul de a face shopping online, citim pe ecommercenews.eu. 98% dintre acestia cauta produse noi pe retelele sociale, a descoperit cel mai nou studiu realizat de serviciul de plati Mollie („The European Ecommerce Report 2023”). Acesta a avut la baza un esantion de 5.000 de consumatori din Belgia, Franta, Germania, Tarile de Jos si Marea Britanie.

Majoritatea celor chestionati prefera sa foloseasca YouTube-ul (47%), canal urmat de Facebook (43%) si de Instagram (40%). Respondentii sunt mai selectivi si mai atenti la preturi: 54% spun ca (fata de acum un an) in prezent achizitioneaza mereu de pe Internet cele mai ieftine produse posibil si 47% – ca se documenteaza mai mult, inainte de a cumpara ceva.

Dintre toti cei chestionati, doar 41 de consumatori au spus ca nu si-au schimbat comportamentul de cumparare, in ultimul an. Conform raportului, 68% dintre consumatorii europeni cred ca situatia economica in tara lor nu este deloc una roz, in timp ce 47 de procente cred ca economia se va imbunatati, in urmatoarele 6-12 luni. Acest optimism este vizibil si in planurile legate de cheltuielile viitoare: 57% dintre respondenti cred ca acestea vor fi (mult) mai mari si doar 20% considera ca vor chetui mai putin.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply