98% dintre europeni folosesc social media, pentru a descoperi produse noi (studiu)
In ultimele 12 luni, 99% dintre consumatorii europeni si-au schimbat modul de a face shopping online, citim pe ecommercenews.eu. 98% dintre acestia cauta produse noi pe retelele sociale, a descoperit cel mai nou studiu realizat de serviciul de plati Mollie („The European Ecommerce Report 2023”). Acesta a avut la baza un esantion de 5.000 de consumatori din Belgia, Franta, Germania, Tarile de Jos si Marea Britanie.
Majoritatea celor chestionati prefera sa foloseasca YouTube-ul (47%), canal urmat de Facebook (43%) si de Instagram (40%). Respondentii sunt mai selectivi si mai atenti la preturi: 54% spun ca (fata de acum un an) in prezent achizitioneaza mereu de pe Internet cele mai ieftine produse posibil si 47% – ca se documenteaza mai mult, inainte de a cumpara ceva.
Dintre toti cei chestionati, doar 41 de consumatori au spus ca nu si-au schimbat comportamentul de cumparare, in ultimul an. Conform raportului, 68% dintre consumatorii europeni cred ca situatia economica in tara lor nu este deloc una roz, in timp ce 47 de procente cred ca economia se va imbunatati, in urmatoarele 6-12 luni. Acest optimism este vizibil si in planurile legate de cheltuielile viitoare: 57% dintre respondenti cred ca acestea vor fi (mult) mai mari si doar 20% considera ca vor chetui mai putin.
Leave a reply