Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

7 moduri in care poti creste incasarile de Sarbatori

online mareIn 2014, Sarbatorile au adus 23,4% din totalul incasarilor anuale din domeniul e-commerce, în SUA, conform statista.com. Practic, ce poti face pentru a-ti maximiza veniturile in aceasta perioada? Shopify.com a adunat laolalta 7 sfaturi care sa atraga clientii pe site-ul tau:

  1. Vezi, in functie de ce vinzi, care sarbatoare e mai relevanta. Daca vinzi coronite decorative – axeaza-te pe Craciun; daca vinzi oua pictate manual – pe Paste. Cunoaste bine piata careia te adresezi si documenteaza-te in avans in privinta zilelor „de aur” pentru e-commerce (Craciun, Anul Nou, Paste, etc.).
  2. Ofera cadouri in schimbul abonarii la newsletter. Cea mai buna metoda de a-i convinge pe potentialii clienti sa iti lase adresa lor de e-mail este un cadou: un cupon de reducere, un produs gratuit.
  3. Ofera clientilor ceva in schimbul review-urilor. Magazinele online care ofera review-uri ale produselor proprii de la diversi cumparatori constata o crestere de 18% in vanzari, scrie econsultancy.com. Majoritatea clientilor citesc parerea altor persoane inainte de a cumpara ceva online, cumparand parerile pozitive cu cele negative – deci nu stergeti review-urile negative! Oricum majoritatea persoanelor care isi lasa parerea online au ceva pozitiv de spus.
  4. Nu uita de sarbatorile neoficiale. Black Friday s-a impus de ceva timp pe piata autohtona: nu uita sa anunti din timp clientii (prin e-mail) ce planuiesti cu aceasta ocazie, sa organizezi campanii („Ultima sansa!”), sa oferi livrare gratuita si sa livrezi rapid produsele cumparate.
  5. Realizeaza un calendar pentru campania prin e-mail. E-mail marketing-ul este extrem de eficient in atragerea clientilor, asa ca stabileste clar datele la care vei face promotia pe site, apoi trimite e-mail-uri persoanelor din baza ta de date (anuntandu-i nu doar in legatura cu promotia, ci si in legatura cu eventualele copoane de reducere, timpul de livrare, data si ora la care se poate face ultima comanda).
  6. Realizeaza eCataloage pentru clientii care folosesc dipozitive mobile. Cum atragi potentialii cumparatori care isi folosesc smartphone-ul sau tableta pentru a-ti vizita site-ul? Realizand un catalog online al produselor tale, care le permite acestora sa frunzareasca oferta din metrou, din pat sau de la birou.
  7. Ofera mega-discount-uri. Ofertele speciale care ii atrag cel mai mult pe clienti sunt, comform statista.com: discounturile oferite in plus, peste reducerile de Sarbatori; reduceri la pretul tuturor produselor de pe site; discounturi prin rotatie, la diverse dintre produsele retailer-ului; un cadou oferit la fiecare comanda.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply