7 moduri in care poti creste incasarile de Sarbatori
In 2014, Sarbatorile au adus 23,4% din totalul incasarilor anuale din domeniul e-commerce, în SUA, conform statista.com. Practic, ce poti face pentru a-ti maximiza veniturile in aceasta perioada? Shopify.com a adunat laolalta 7 sfaturi care sa atraga clientii pe site-ul tau:
- Vezi, in functie de ce vinzi, care sarbatoare e mai relevanta. Daca vinzi coronite decorative – axeaza-te pe Craciun; daca vinzi oua pictate manual – pe Paste. Cunoaste bine piata careia te adresezi si documenteaza-te in avans in privinta zilelor „de aur” pentru e-commerce (Craciun, Anul Nou, Paste, etc.).
- Ofera cadouri in schimbul abonarii la newsletter. Cea mai buna metoda de a-i convinge pe potentialii clienti sa iti lase adresa lor de e-mail este un cadou: un cupon de reducere, un produs gratuit.
- Ofera clientilor ceva in schimbul review-urilor. Magazinele online care ofera review-uri ale produselor proprii de la diversi cumparatori constata o crestere de 18% in vanzari, scrie econsultancy.com. Majoritatea clientilor citesc parerea altor persoane inainte de a cumpara ceva online, cumparand parerile pozitive cu cele negative – deci nu stergeti review-urile negative! Oricum majoritatea persoanelor care isi lasa parerea online au ceva pozitiv de spus.
- Nu uita de sarbatorile neoficiale. Black Friday s-a impus de ceva timp pe piata autohtona: nu uita sa anunti din timp clientii (prin e-mail) ce planuiesti cu aceasta ocazie, sa organizezi campanii („Ultima sansa!”), sa oferi livrare gratuita si sa livrezi rapid produsele cumparate.
- Realizeaza un calendar pentru campania prin e-mail. E-mail marketing-ul este extrem de eficient in atragerea clientilor, asa ca stabileste clar datele la care vei face promotia pe site, apoi trimite e-mail-uri persoanelor din baza ta de date (anuntandu-i nu doar in legatura cu promotia, ci si in legatura cu eventualele copoane de reducere, timpul de livrare, data si ora la care se poate face ultima comanda).
- Realizeaza eCataloage pentru clientii care folosesc dipozitive mobile. Cum atragi potentialii cumparatori care isi folosesc smartphone-ul sau tableta pentru a-ti vizita site-ul? Realizand un catalog online al produselor tale, care le permite acestora sa frunzareasca oferta din metrou, din pat sau de la birou.
- Ofera mega-discount-uri. Ofertele speciale care ii atrag cel mai mult pe clienti sunt, comform statista.com: discounturile oferite in plus, peste reducerile de Sarbatori; reduceri la pretul tuturor produselor de pe site; discounturi prin rotatie, la diverse dintre produsele retailer-ului; un cadou oferit la fiecare comanda.
Leave a reply