Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

5 campanii tari din social media, in noiembrie

index

Luna noiembrie a fost una ofertanta cand vine vorba despre campanii desfasurate pe social media sau care au avut un ecou puternic online, scrie econsultancy.com.

  • Aldi a troll-uit reclama de Craciun John Lewis. Reclama John Lewis de Craciun – cu batranul Om de pe Luna care e urmarit, fara sa stie, de o fetita de pe Terra (si primeste cadou de la ea un telescop) – a avut aproape 21 de milioane de vizualizari si a umplut feed-urile Facebook. Asa ca Aldi a dat replica (apeland la o tactica de marketing reactiv), amuzant, continuand povestea (Omul de pe Luna compara preturile unui telescop vandut de John Lewis cu unul vandut de Aldi, mult mai ieftin). Acest spot a avut doar 2 milioane de vizualizari.
  • Net-A-Porter si Mr Porter au lansat o campanie comuna de Sarbatori. Reclamele care devin virale in aceasta perioada sunt o ocazie buna de a-ti construi un nume solid, ca brand. Asa ca cele doua companii au creat un filmulet elegant, prin care isi recomanda serviciile excelente: in spatele site-ului nu stau angajati plictisiti, care tasteaza sec, preluand comenzi, ci oameni plini de stil, care emana eleganta. Urmariti reclama mai sus.
  • Cuvantul anului, in Dictionarul Oxford, este „emoji”, mai exact aceasta pictograma . Parte importanta a modului in care relationam online, emoji-urile au aparut la finele anilor ’90, dar in 2015 popularitatea lor a explodat. Smiley face-ul care rade cu lacrimi a fost cel mai folosit emoji din lume, in anul care se incheie in curand.
  • Twitter a lansat un nou buton de „Like”. Twitter a schimbat cateva lucruri in ultima vreme, unul dintre ele fiind inlocuirea stelutei de „Like” cu un buton in forma de inima.
  • Facebook a activat optiunea „Safety Check” dupa atacul de la Paris. Social media a raspuns imediat la apel, dupa atacul parizian de la mijlocul lui noiembrie. Iar Facebook a reactionat prompt, introducand optiunea „Safety Check” pentru prima data: cu ajutorul ei, iti poti anunta apropiatii ca esti bine, sanatos, in cazul unui dezastru.

Raspunde la aceasta intrebare