Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 campanii tari din social media, in noiembrie

index

Luna noiembrie a fost una ofertanta cand vine vorba despre campanii desfasurate pe social media sau care au avut un ecou puternic online, scrie econsultancy.com.

  • Aldi a troll-uit reclama de Craciun John Lewis. Reclama John Lewis de Craciun – cu batranul Om de pe Luna care e urmarit, fara sa stie, de o fetita de pe Terra (si primeste cadou de la ea un telescop) – a avut aproape 21 de milioane de vizualizari si a umplut feed-urile Facebook. Asa ca Aldi a dat replica (apeland la o tactica de marketing reactiv), amuzant, continuand povestea (Omul de pe Luna compara preturile unui telescop vandut de John Lewis cu unul vandut de Aldi, mult mai ieftin). Acest spot a avut doar 2 milioane de vizualizari.
  • Net-A-Porter si Mr Porter au lansat o campanie comuna de Sarbatori. Reclamele care devin virale in aceasta perioada sunt o ocazie buna de a-ti construi un nume solid, ca brand. Asa ca cele doua companii au creat un filmulet elegant, prin care isi recomanda serviciile excelente: in spatele site-ului nu stau angajati plictisiti, care tasteaza sec, preluand comenzi, ci oameni plini de stil, care emana eleganta. Urmariti reclama mai sus.
  • Cuvantul anului, in Dictionarul Oxford, este „emoji”, mai exact aceasta pictograma . Parte importanta a modului in care relationam online, emoji-urile au aparut la finele anilor ’90, dar in 2015 popularitatea lor a explodat. Smiley face-ul care rade cu lacrimi a fost cel mai folosit emoji din lume, in anul care se incheie in curand.
  • Twitter a lansat un nou buton de „Like”. Twitter a schimbat cateva lucruri in ultima vreme, unul dintre ele fiind inlocuirea stelutei de „Like” cu un buton in forma de inima.
  • Facebook a activat optiunea „Safety Check” dupa atacul de la Paris. Social media a raspuns imediat la apel, dupa atacul parizian de la mijlocul lui noiembrie. Iar Facebook a reactionat prompt, introducand optiunea „Safety Check” pentru prima data: cu ajutorul ei, iti poti anunta apropiatii ca esti bine, sanatos, in cazul unui dezastru.

Leave a reply