66% dintre romani au apelat la AI pentru a gasi online haine mai ieftine (studiu)
Inteligenta artificiala (AI) a castigat in scurt timp un loc important in vietile multor persoane. Gratie algoritmilor avansati de invatare automata, aceasta a simplificat task-urile recurente, a redefinit normalitatea cotidiana si s-a integrat usor in industria vestimentara. GLAMI.ro a analizat parerea consumatorilor romani cu privire la deschiderea fata de AI, pe un numar de 6.054 de vizitatori ai platformei, in cadrul analizei Year in Review. Si transmite rezultatele intr-un comunicat de presa.
Ce a descoperit sondajul GLAMI:
- 42% dintre romani au observat ca e-shop-urile de moda folosesc instrumente AI, iar 36% se declara foarte entuziasmati si curiosi in legatura cu subiectul
- 38% dintre participantii la sondaj se simt confortabil sa primeasca recomandari de produse in conformitate cu preferintele personale, 16% sunt de acord cu instrumentele online de realitate augmentata ce utilizeaza AI-ul (de exemplu, cabine de proba virtuale), 10% sustin folosirea pozelor cu modele generate de AI, 9% accepta ajutor din partea unor asistenti virtuali, 9% solicita chatbotilor sa gaseasca piese vestimentare adaptate dorintei lor, 7% cred ca ar fi o idee buna ca brandurile sa primeasca ajutor AI in crearea designurilor
- 66% dintre romani au utilizat cautarea vizuala online, pentru a gasi piese vestimentare vazute in magazinele fizice
- cand cauta produse de Fashion online, romanii apeleaza cel mai des la cautarea online pe baza de imagini (57%), cumparaturi via social media (36%), recomandari personalizate oferite de asistentii virtuali (7%) si cautare vocala (3%)
Leave a reply