Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

6 motive ca să alegi o soluție SaaS ca platformă pentru magazinul tău online

network-2402637-1080

De ce să preferăm o soluție SaaS față de o soluție e-commerce custom sau un magazin online dezvoltat pe o platformă open-source? Cum alegem platforma e-commerce pentru magazinul nostru online? Acestea sunt cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în 15 ani de existență ContentSpeed și de aici au început de obicei explicațiile pentru cele peste 600 de afaceri online lansate de-a lungul timpului pe platforma ContentSpeed.

 

În mod real, alegerea este între a îți administra singur infrastructura e-commerce pentru magazinul tău online sau a alege o soluție SaaS existentă și testată deja de branduri mari, despre care știi deja că funcționează, este integrată cu toți furnizorii de servicii de care vei avea nevoie în activitatea ta e-commerce și

  1. O platformă SaaS pentru un magazin online este construită pe experiența de vânzare online a sute de magazine deja funcționale

 

O platformă SaaS pentru un magazin online este construită pe experiența zecilor sau sutelor de clienți existenți, clienți din toate domeniile și de toate dimensiunile, clienți care deja vând online. Spre exemplu, platforma ContentSpeed este bazată pe feedback-ul primit de la peste 600 de magazine online care s-au lansat și vând prin platforma ContentSpeed.

2. O platformă SaaS are deja făcute integrările cu principalii furnizori de servicii e-commerce de care vei avea nevoie

 

O platformă SaaS este deja integrată cu principalii furnizori de servicii e-commerce de care magazinul tău va avea nevoie: firme de curierat, platforme de afiliere, platforme de email marketing și marketing automation, firme de procesare plăți online, servicii de tip ERP, integrare Facebook și Google login etc. De asemenea, platforma e-commerce SaaS va avea deja făcută integrare pentru principalele marketplace-uri.

O platformă SaaS 100% românească va avea deja realizate integrările cu principalii furnizori de servicii e-commerce din România. Dacă luăm exemplul ContentSpeed, această platformă e-commerce are deja integrare marketplace, integrare SmartBill, integrare Retargeting.biz, ProfitShare și 2Performant, MailChimp, NewsMan, Ve Interactive, PayPal, mobilPay, PayU, euPlătesc, LibraPay, PlățiOnline, FAN Courier, DPD, GLS, Urgent Cargus, Fastius, Nemo Express, Sameday Courier și MediaPost Hit Mail.  

3. O platformă e-commerce SaaS îți permite să îți concentrezi eforturile și focusul pe afacerea ta

Mai ales pentru o afacere aflată la început, dar și pentru o afacere deja stabilă care abia pornește însă în e-commerce, eforturile și focusul ar trebui să fie la început pe business și pe prioritățile de tipul experiența clientului, livrare rapidă, eficiență operațională, produse, prețuri și promoții, promovare.

Atunci când alegem o platformă custom sau o platformă open-source, grijile noastre la început se vor muta către detalii tehnice precum partea de User Experience a magazinului online și îmbunătățirea acesteia, testarea platformei, integrarea diverșilor furnizori de la procesatori online de plăți și firme de curierat până la tool-uri de email marketing și marketing automation, customizarea soluției open source pentru a îndeplini standardele SEO sau de viteză de încărcare etc. Nici unul dintre punctele de mai sus nu îți vor aduce un plus real față de cele pe care ți le oferă o soluție SaaS la cheie în primele luni. Ca să folosim o analogie, în momentul în care vrei să călătorești din București către Viena, nu vei începe prin a-ți lua o licență de pilot, așa-i?!

Cea mai bună strategie din punct de vedere business este să te concentrezi pe viziunea de ansamblu și pe publicul tău țintă și să lași specialiștii să se ocupe fiecare dintre ei de aria lor de expertiză.  Tu te vei concentra pe avantajele tale competitive, lăsând magazinul tău online să funcționeze pe o platformă e-commerce cu succes deja dovedit.

 

  1. O platformă SaaS pentru un magazin online face integrarea și implementarea mai rapidă

În majoritatea cazurilor, o platformă SaaS va putea fi implementată mai rapid și integrată instantaneu cu ceilalți furnizori prin API-urile deja existente. Ca urmare, vei putea începe să vinzi online mult mai repede decât ar fi cazul atunci când ai personaliza o soluție open source sau decât ar fi cazul atunci când ai începe realizarea pentru soluție e-commerce custom made de la 0. În cazul unei platforme e-commerce SaaS, infrastructura necesară există deja și nu trebuie să îți faci griji de găzduire, timpi de încărcare sau baze de date și integrări. În plus, platformele SaaS includ extensii sau addon-uri opționale pentru a conecta platforma ta e-commerce cu alte aplicații. Vei putea deci foarte repede să lansezi și să începi să vinzi.

 

  1. O platformă SaaS te ajută să îți scalezi afacerea în momentele de vârf, precum Black Friday sau Sărbătorile de Iarnă

Scalarea este mai ușoară atunci când folosești o platformă SaaS, indiferent dacă perioadele tale de vârf din punct de vedere vânzări sunt de Black Friday sau Crăciun ori de 1 și 8 Martie și Paște. Este mult mai ușor să te asiguri că o platformă de magazin online SaaS va scala în momentele aglomerate când situl tău primește mii de request-uri pe minut.

 

  1. O platformă SaaS pentru un magazin online înseamnă ROI mai bun

ROI (Return On Investment) este cu atât mai important pentru un business aflat la început de drum sau pentru un nou vanal de vânzare. O soluție e-commerce SaaS reduce sau elimină costurile de setup și de lansare pe care firma trebuie să le plătească pentru realizarea magazinului online, precum și costurile integrărilor cu principalii furnizori de servicii. De asemenea, reduce costurile prin faptul că are deja incluse în platforma magazinului online principalele bune practici din domeniul. În plus, din punctul de vedere al testării și al funcționării inițiale a platformei, un magazin online construit pe o platformă SaaS de obicei implică și costuri de adopție reduse. Ca urmare, ROI-ul (Return On Investment) este mai bun.

Află AICI mai multe detalii despre platforma ContentSpeed.

Raspunde la aceasta intrebare