Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

MerchantPro: +50% YoY mai multe comenzi online, dupa 1 an de COVID-19

La un an de la inregistrarea oficiala a primului caz de COVID-19 in Romania, comertul online este intr-o crestere continua si sustinuta, transmite MerchantPro, intr-un comunicat de presa. Datele platformei de solutii SaaS pentru e-commerce indica o crestere cu 50% a numarului comenzilor magazinelor partenere, in perioada 25 februarie 2020 – 24 februarie 2021. In plus, s-a inregistrat si o crestere cu 60% YoY a valorii comenzilor, iar unii retaileri romani au devenit jucatori la nivel international.

In total, in 2020, Merchant Pro a generat venituri de 625.000 €, in crestere cu 25% fata de 2019, iar numarul de magazine online care folosesc platforma a crescut cu 40% YoY (depasind 1.500 de site-uri e-commerce). Dinamica pozitiva se mentine si anul acesta, insa cresterile sunt mai temperate, ca urmare a unui proces de maturizare a pietei si de consolidare a jucatorilor care au facut rapid trecerea din offline catre online. „Adoptia online-ului va continua mai ales in randul retailerilor locali. (…) Odata cu reluarea muncii la birou si sezonul cald, unul dintre domeniile in care anticipam o crestere semnificativa este retailul de Fashion, unde in 2020 dinamica nu a fost la fel de accelerata ca pe alte verticale”, transmite Arthur Radulescu (foto, CEO Merchant Pro).

Pentru 2021, tendintele merg catre maturizarea pietei, optimizarea si diversificarea serviciilor de plata si livrare si extinderea pe piata internationala pentru multi retailerii locali (care si-au consolidat pozitia la nivel national). Astfel, continuand tendinta pozitiva a platilor cu cardul, se preconizeaza implementarea unor metode inovatoare pe zona de plati: solutii de open banking, intrarea pe piata locala a platilor online a unor noi jucatori internationali. De asemenea, comerciantii vor incerca sa-si castige o pozitie cat mai avantajoasa pe piata si prin oferirea de solutii alternative pentru livrare. „Vom vedea un numar tot mai mare de lockere si puncte fixe de livrare, precum si implementarea unor metode de livrare ultrarapide, in aceeasi zi, pentru a face fata presiunii puse de digitalizarea accelerata si concurenta tot mai mare intre retaileri”, noteaza Arthur Radulescu.

Pentru 2021, Merchant Pro are in vedere dezvoltarea mai multor functionalitati strategice, care vor permite magazinelor din platforma sa se dezvolte rapid. Printre acestea se afla o suita de functionalitati de tip „marketplace creator” (prin intermediul careia comerciantii isi pot transforma magazinele in marketplace-uri complet echipate) si functionalitati din sfera programelor de afliere (care permit crearea si gestionarea propriilor programe de afiliere independente). De asemenea, compania continua dezvoltarea in directia integrarii cu marketplace-uri locale si internationale, precum si cu alte sisteme suport, pentru a oferi retailerilor optiuni pentru implementarea unor strategii multichannel de amploare.

Leave a reply