Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cand ar trebui sa-ti schimbi platforma e-commerce?

 

Aproape fiecare magazin e-commerce a inlocuit cel putin o data platforma online folosita, daca activeaza in domeniu de cativa ani buni, noteaza hbr.org. Toate business-urile specializate in vanzarile pe Internet au nevoie de o platforma de incredere, sigura si scalabila, alaturi de care afacerea lor poate creste mai mult si mai rapid – una care sa permita crearea de aplicatii conexe, temele customizabile, sistemele de plata multiple si comertul social.

Dar schimbarea platformei poate fi un proces costisitor si care mananca timp si resurse umane, asa ca este foarte important sa raspunzi la intrebarile de mai jos, inainte de a decide sa faci o asemenea schimbare:

  • Iti afecteaza cresterile de trafic functionarea/viteza de incarcare a magazinului online?
  • Ai avut probleme de securitate pe platforma in momente critice?
  • Cat de des auzi/spui „Nu putem face asta”?
  • Gasesti frecvent solutii de compromis si faci des reparatii singur?
  • Echipa ta cheltuie timp si energie pe inovatie sau pe mentinere?
  • Ai libertatea de a face produse, proiecte si experimente noi?
  • Amani des lansarea de noi caracteristici/aplicatii, din cauza constrangerilor in-house sau din agentie?
  • Majoritatea mesajelor din help desk, social media si e-mail sunt plangeri/intrebari legate de functionalitate?

Daca raspunsul la majoritatea acestor intrebari este afirmativ, atunci este timpul pentru o platforma noua! Cat priveste investitia financiara, gandeste-te ca, oricat de multi bani ai bagat in actuala platforma, daca nu iti ofera optiunile necesare pentru a avansa si trebuie mereu sa investesti in ad-on-uri si update-uri ale acestora, vei ajunge sa platesti mai mult decat daca treci direct la o platforma care vine periodic cu noutati si munceste in avantajul tau (ca una SaaS de exemplu).

Retine si ca „momentul perfect” pentru o astfel de schimbare nu exista. Fie ca faci asta la inceput de an, in vara sau cu doua luni inainte de Black Friday, important e sa o faci cat mai rapid. Daca nu ai vandut online pana acum si vrei sa incepi (mai ales avand in vedere contextul creat de pandemia COVID-19), alege o platforma care se aliniaza cu prioritatile comerciale pe termen lung ale afacerii tale.

Leave a reply