Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

6 jucatori e-commerce importanti sprijina magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2021

68 de magazine online sunt inscrise anul acesta in Competitia GPeC – singurul instrument de benchmark din Romania prin care sunt evaluate site-urile magazinelor online prin peste 200 de criterii in scopul optimizarii acestora pentru cresterea vanzarilor. Pe langa avantajele participarii la competitie, GPeC si partenerii evenimentului au pregatit o serie de extra beneficii, constand in servicii gratuite si discount-uri semnificative oferite de parteneri exclusiv magazinelor online inscrise in Competitia GPeC 2021.

6 companii importante care activeaza in sectorul e-commerce din Romania s-au alaturat demersului GPeC:

  • DWF (Agentie specializata in SEO)
  • Frisbo (Fulfillment pentru e-commerce)
  • Postis (Platforma de management integrat al proceselor de livrare)
  • Posta Panduri & Plati.Online (Click & Collect si procesarea platilor online)
  • Sameday (Curierat rapid local, national si international)
  • VTEX (Platforma enterprise de comert digital)

Fiecare dintre cei 6 parteneri ofera servicii gratuite celor 68 de magazine online inscrise in Competitia GPeC cu scopul de a le ajuta sa isi dezvolte afacerea online si de a contribui, astfel, la cresterea sectorului e-commerce din Romania.

  • DWF ofera un audit tehnic avansat de SEO care sa ajute magazinele online sa identifice si sa prioritizeze remedierea celor mai importante 5 probleme de SEO
  • Frisbo ofera procesarea gratuita a primelor 100 de comenzi din primele 3 luni de colaborare precum si primul transport gratuit al marfii in depozitele Frisbo din Romania sau Europa
  • Postis asigura utilizarea gratuita a platformei timp de 1 luna si 30% discount din tarifele Postis pentru primul an de contract
  • Posta Panduri ofera gratuit in gestiune un Pachetomat pentru serviciile proprii Click & Collect, 10% discount pentru livrarile in reteaua de pachetomate Posta Panduri, iar Plati.Online asigura comisioane preferentiale la procesarea platilor online prin card si Open API PSD2
  • Sameday ofera 50 de expedieri gratuite la easybox in fiecare luna, in intervalul septembrie – noiembrie 2021
  • VTEX vine in sprijinul magazinelor online cu promovare prin publicarea unui interviu pe blogul VTEX, dar si cu networking in cadrul evenimentelor Omni Nights dedicate industriei e-commerce

„Ne bucuram sa avem alaturi 6 jucatori importanti din e-commerce in campania noastra de a sprijini magazinele online si incepem aceasta campanie cu cele 68 de magazine care au ales sa se inscrie anul acesta in Competitia GPeC 2021. Astfel, pe langa avantajul exceptional de a beneficia de o radiografie profesionista a site-ului lor, cele 68 de magazine primesc si servicii gratuite sau preturi preferentiale pentru serviciile partenerilor GPeC pentru a le sprijini sa isi creasca business-ul. Sprijinirea magazinelor online si dezvoltarea sectorului e-commerce din Romania este dezideratul GPeC de 16 ani”, spune Andrei Radu (foto, CEO & Fondator GPeC).

Mihai Vinatoru (Managing Partner DWF): „In ultimii 8 ani am evaluat peste 900 de site-uri din punct de vedere SEO, o parte din aceste analize fiind realizate pentru magazinele inscrise in Competitia GPeC. Specialistii DWF sunt la curent cu cele mai noi update-uri Google si au acces la instrumente avansate de analiza pentru a identifica oportunitatile de optimizare si crestere SEO in orice site. Ne bucuram sa oferim astazi, in parteneriat cu GPeC, acces la metodologia noastra de analiza SEO. Credem ca mediul de eCommerce din Romania se poate dezvolta exponential in urmatorii ani si ne bucuram sa contribuim la acest fenomen prin experienta noastra.”

Bogdan Colceriu (CEO Frisbo): „Pentru noi este o bucurie sa putem oferi magazinelor online din Romania posibilitatea de a depozita si livra produsele lor, nu numai in Romania, dar in intreaga Europa pentru a fi cat mai aproape de clientul lor final. in felul acesta, orice comerciant roman poate fi un comerciant international competitiv”.

Mircea Stan (CEO & Fondator Postis): „Ultimul an ne-a aratat ca profilul cumparatorului online a devenit mai complex si mai dificil de gestionat cu abordari clasice. Nu mai este suficient sa ai un produs de calitate la pretul corect, conteaza tot mai mult experienta oferita, inclusiv in etapa de livrare si post-livrare. Posibilitatea de a alege cum, unde si cand iti este livrata comanda, diversitatea optiunilor de transport disponibile, vizibilitatea oferita in timpul livrarii, interactiunile cu clientii pe tot acest parcurs devin critice intr-un mediu concurential tot mai aglomerat. De aceea, suntem alaturi de alti inovatori si dezvoltatori de solutii pentru e-commerce si sprijinim magazinele online din Romania sa adopte cele mai bune practici si instrumente pentru adaptarea rapida la noul cumparator digital”.

Catalin Maftei (CEO Posta Panduri & Plati.Online): „Solutiile Click&Collect au devenit astazi un must-have pentru comerciantii online si ne bucuram sa le fim alaturi magazinelor inscrise in Competitia GPeC prin a le oferi acces facil la acest tip de servicii menite sa asigure convenienta clientilor si un grad de retentie ridicat comerciantilor.”

Lucian Baltaru (CEO & Fondator Sameday): „Cresterea sectorului e-commerce si performantele companiilor de curierat sunt intr-o relatie de interdependenta care coverge spre acelasi scop: satisfactia consumatorului. Ne-am implicat in sustinerea Competitiei GPeC 2021 cu entuziasm si convingerea ca trebuie sa cultivam aceasta relatie folosind la maximum resursele tehnologie pentru a imbunatati experienta consumatorului si a-i creste gradul de satisfactie. Am ales sa oferim participantilor expedieri gratuite in reteaua de peste 1.600 de easybox-uri din tara ca o oportunitate de testare a serviciului prin care Sameday imbina perfect tehnologia cu experienta de livrare foarte buna, dar si pentru ca am observat un impact pozitiv al serviciului in gradul de conversie si loializare a consumatorilor”.

Cristi Movila (Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP, VTEX): „Unul dintre obiectivele VTEX este sa sprijine jucatorii din industria comertului sa exceleze si sa contribuie activ la dezvoltarea pietei. Avand know-how atat la nivel local, cat si la nivel global, oferim suport si consultanta companiilor care isi doresc sa creasca pe toate canalele de vanzare, nu doar online, de la dezvoltarea magazinelor online sau marketplace-urilor, pana la integrarea si gestionarea tuturor comenzilor pe mai multe canale.”

Despre Competitia GPeC

Competitia Magazinelor Online GPeC se desfasoara in fiecare an in perioada aprilie-noiembrie si este deschisa tuturor magazinelor online care isi doresc sa fie evaluate de specialisti prin peste 200 de criterii pentru a-si optimiza prezenta online si a vinde mai mult. In fiecare an, 30 de experti in e-commerce si marketing digital evalueaza magazinele online prin peste 200 de criterii esentiale care vizeaza:

  • User Experience (usurinta folosirii website-ului de catre utilizatori atat pe Mobile, cat si pe Desktop)
  • Aspecte Esentiale de Marketing Online (optimizarea zonelor de promotii din site, Cross-Sell, Up-Sell, Product Bundles, programe de loializare, etc.)
  • Functionalitatile Website-ului (verificarea tuturor formularelor si a procesului de checkout)
  • Search (functionarea corecta a cautarii interne conform bunelor practici internationale)
  • SEO (indexarea in motoarele de cautare)
  • Security (protectia site-ului, a bazelor de date si a informatiilor sensibile despre utilizatori)
  • E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter)
  • Content & Social Media (calitatea continutului propriu si prezenta in social media)
  • Calitatea Serviciilor (se evalueaza prin comenzi de Mystery Shopping)
  • Aspecte Juridice (respectarea legislatiei in vigoare si a bunelor practici)

68 de magazine online participa in Competitia GPeC 2021, atat startups precum si brand-uri cunoscute publicului larg cum ar fi: Cora, Cupio, Dacia, Farmaciile Dr. Max, Fiterman Pharma, Kafune, Lensa, Marionnaud, WatchShop, etc. Campania promotionala GPeC este dedicata exclusiv celor 68 de magazine participante in Competitia GPeC 2021. Inscrierile magazinelor in Competitia GPeC s-au incheiat pentru anul acesta, iar magazinele cu cele mai bune punctaje in urma evaluarii vor fi desemnate castigatoare la Gala Premiilor eCommerce editia a XVI-a, din 1-2 noiembrie 2021.

 

Leave a reply