6 campanii de email cu cele mai mari vanzari
Iti prezentam cele mai performante campanii de email pe care trebuie sa le folosesti pentru afacearea ta in e-commerce. Daca nu stii cum sa le creezi contacteaza-ne sau fa-ti un cont gratuit. Nu exita o anumita ordine in care trebuie sa creezi campaniile , deoarece rezultatele sunt diferite in functie de fiecare magazin online, industrie sau target.
Ce mai buna campanie #1:
Campania de Recuperare Coș Abandonat
De departe, cea mai performantă campanie, își propune să te ajute cu abandonul coșului. Reține că această campanie și abandonarea procesului de Checkout sunt destul de asemănătoare, doar că utilizatorii care primesc asta nu au ajuns la pașii de plată.
E-mailul este trimis după 60 de minute -3 ore de la abandonarea coșului. Utilizatorii care au adăugat produse în coșul lor au manifestat interes pentru acestea și, probabil, nu s-au decis încă, dar sunt destul de aproape. Recuperezi coșurile abandonate?
Reguli de targetare:
- Numai noi vizitatori (spre deosebire de vizitatorii care se întorc)
- Trimis imediat după înscriere pentru a primi oferta
- Excludeți trimiterea dacă acestea se află deja pe lista dvs.
Posibile subiecte de email:
- Coșul tău este aici
- Inca avem produsele tale, dar nu pentru mult timp
- Pregatit să finalizezi comanda?
- Produsele din coș te așteapă
Valorile medii ale campaniei
Cea mai bună campanie #2:
Campania de Abandon Checkout
Persoanele care încep să completeze formularul de checkout sunt la doar un pas de confirmarea achiziției. Trebuie să rezolvi imediat această situație, iar campania noastră de abandon al procesului de Checkout este acolo pentru a te ajuta!
Reguli de targetare:
- Persoane care au ajuns la pagina de checkout
- Trimis în 30-60 de minute de la ultima activitate
- Excludeți trimiterea dacă au achiziționat
Posibile subiecte de email:
- Ești aproape acolo. Ești pregătit să primești comanda?
- Produsele tale sunt aproape ambalate pentru livrare
- Ești foarte aproape să finalizezi comanda
- Produsele din coș așteaptă confirmarea
Valorile medii ale campaniei
Cea mai bună campanie #3:
Campania noilor abonați
Campania „Vizitator nou” își propune să vizeze noi abonați și să îi încurajeze să facă prima achiziție. Acest e-mail este trimis imediat după completarea oricărui formular de abonare de pe site. Cea mai bună modalitate de a afișa un formular de abonare este să utilizezi formularele noastre interactive.
Pentru a crește lista, trebuie să vizezi vizitatori noi de pe site-ul tau și să le afișezi un widget pop-up de abonare , care să menționeze de reduceri.
Reguli de targetare:
- Numai noi abonați (spre deosebire de abonații vechi care completează din nou formularul)
- Trimis imediat după înscriere pentru a primi oferta
- Excludeți trimiterea dacă acestea se află deja pe lista dvs.
Posibile subiecte de email:
- Bine ați venit la magazinul nostru! Cuponul dvs. exclusiv este inclus
- Bine ati venit! Reducerea ta este înăuntru
- Codul de reducere este inclus
- Codul de cupon unic este aici
Valorile medii ale campaniei
Cea mai bună campanie # 4:
Retargetare pe baza produselor vizualizate
Campania de retargeting pe baza produselor vizualizate urmărește să vizeze cumpărătorii care „răsfoiesc” printre produse, dar nu au adăugat niciun produs în coș. Știați că sunt de 70 de ori mai mulți oameni care fac acest lucru decât cei care adăugă în coș, astfel încât performanța acestei campanii depășește (destul de ușor), de obicei, e-mailurile de abandon de coș .
Această campanie nu are nevoie nici de reduceri mari sau de stimulente puternice. Succesul real al acestei campanii constă în capacitatea de a popula dinamic emailul cu informațiile despre produsele pe care cumpărătorul le viziona, împreună cu recomandări de produse pe baza celor pe care le-au vizualizat pe site.
Reguli de targetare:
- Userul navighează pe pagina de produs, dar nu adaugă niciun produs în coș.
- Nici o comandă nu a fost făcută în ultimele 24 de ore.
- În ultimele 24 de ore nu a fost trimis niciun e-mail de abandon de coș.
Posibile subiecte de email:
- Un memento …
- Aruncă o altă privire …
- Ultimele produse disponibile …
Valorile medii ale campaniei:
Cea mai bună campanie #5:
Retargetare pe baza categoriei vizualizate
Această campanie este declanșată și trimisă atunci când un cumpărător răsfoiește o anumită categorie de pe site-ul tău, dar nu a și vizualizat / adăugat în coș un anumit produs.
Intenția de cumpărare pentru campania de retargetare pe baza categoriei este mai mică decât cea pentru retargetare pe baza produsului, însă acest e-mail urmărește să trimită fiecărui cumpărător un mesaj complet personalizat, cu recomandări specifice categoriei, în funcție de categoria exactă de care este interesat.
Reguli de targetare:
- Vizitatorul a văzut o pagină de categorie de cel puțin 3 ori.
- Nu a continuat să vizualizeze produsele / adăuge în coș.
- Nu a făcut o comandă în ultimele 2 zile.
Posibile subiecte de email:
- Vezi selecția noastră de **|category|**
- In cautare de **|category|**?
- Ofertele noastre la **|category|** sunt aici
Valorile medii ale campaniei:
Cea mai bună campanie #6:
Retargetare pe baza de căutare in site
Persoanele care utilizează funcția de căutare în magazinul online caută ceva, dar nu au putut găsi folosind meniul.
În cele mai multe cazuri, acești oameni doresc să cumpere de la tine, dar din anumite motive produsele pe care le căutau nu au fost ușor de găsit. Este similar cu a merge într-un hipermarket și a pleca fără a cumpăra, pentru că nu ai putut găsi culoarul cu Nutella.
Reguli de targetare:
- Cumpărătorul a folosit funcția de căutare pe pagina de pornire
- Nu a dat click pe nici o categorie sau pagină de produs.
- Nu a făcut o comandă în ultimele 2 zile.
Posibile subiecte de email:
- Ce anume cauti?
- Ai gasit ceva legat de **|search_query|**?
- Te putem ajuta sa gasesti ce cauti?
Valorile medii ale campaniei:
Rulezi alte campanii care funcționează în magazinul tău? Ai o idee despre una și nu ști cum să o creezi? Cu INBOXTARGET, toate campaniile de marketing sunt posibile. Crează un cont și începe să faci mai mulți bani!
Leave a reply