Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Starea e-commerce-ului in China, in 2016 (raport)

china ecomm 2017

Ecommercefoundation.org a facut public documentul „China Ecommerce Country Report 2017”, din care reiese ca tara asiatica este lider la nivel global in comert online mobile. In ultimele 12 luni, 56% din populatia totala de 1,38 miliarde de chinezi a utilizat Internetul, iar dintre ei 731 de milioane au 25 de ani sau mai putin (din acestia, 685 de milioane intra online de pe mobile). Ce a mai descoperit raportul?

  • PIB-ul in 2016 a fost de 12,180 miliarde $, iar „felia” reprezentata de comertul online a fost de 4,5% (pentru 2017, se estimeaza ca va creste la 5,8%)
  • e-commerce-ul e in crestere cu 12% YoY, in 2016 inregistrandu-se tranzactii in valoare de 3.790 miliarde de yuani (546 miliarde $)
  • cumparaturile pe dispozitive mobile sunt ceva obisnuit in China – 61,7% din totalul pietei online de shopping inseamna comert mobile; aici se cumpara pe mobile de 11 ori mai mult fata de SUA
  • majoritatea achizitiilor se fac tot pe desktop, dar mobile-ul creste mai mult – 3.013 miliarde yuani (cu 13,87% mai mult YoY) fata de 777 miliarde yuani pe mobile (cu 32,56% mai mult YoY)
  • chinezii isi folosesc dispozitivele mobile nu doar pentru a cumpara pe Internet, ci si pentru a sta pe social media (unde aproape 50% s-au documentat despre produse, au cumparat si au facut plati online)
  • volumul de bunuri tranzactionate transfrontalier a crescut, atingand 1,5 trilioane yuani si venind de la 7,8 miliarde de consumatori
  • cea mai populara tara pentru comert transfrontalier este SUA, urmata de Japonia si Coreea de Sud
  • cele mai populare produse cumparate de chinezi online (si transfrontalier) sunt cosmeticele si produsele de ingrijire personala
  • in medie, chinezii au cheltuit de Black Friday 109 $ in 2016 si 90% au cumparat pe mobile de Singles’ Day
  • majoritatea persoanelor (44%) prefera sa comande online si sa primeasca acasa coletele
  • principala problema legata de cumparaturile online, pentru chinezi, este potentiala discrepanta intre marimea si culoarea de pe site si cele reale; siguranta datelor personale este abia pe locul 5
  • cel mai vizitat site e-commerce este Tmall.com (56,6%)

    China infographic

Leave a reply