Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in China, in 2016 (raport)

china ecomm 2017

Ecommercefoundation.org a facut public documentul „China Ecommerce Country Report 2017”, din care reiese ca tara asiatica este lider la nivel global in comert online mobile. In ultimele 12 luni, 56% din populatia totala de 1,38 miliarde de chinezi a utilizat Internetul, iar dintre ei 731 de milioane au 25 de ani sau mai putin (din acestia, 685 de milioane intra online de pe mobile). Ce a mai descoperit raportul?

  • PIB-ul in 2016 a fost de 12,180 miliarde $, iar „felia” reprezentata de comertul online a fost de 4,5% (pentru 2017, se estimeaza ca va creste la 5,8%)
  • e-commerce-ul e in crestere cu 12% YoY, in 2016 inregistrandu-se tranzactii in valoare de 3.790 miliarde de yuani (546 miliarde $)
  • cumparaturile pe dispozitive mobile sunt ceva obisnuit in China – 61,7% din totalul pietei online de shopping inseamna comert mobile; aici se cumpara pe mobile de 11 ori mai mult fata de SUA
  • majoritatea achizitiilor se fac tot pe desktop, dar mobile-ul creste mai mult – 3.013 miliarde yuani (cu 13,87% mai mult YoY) fata de 777 miliarde yuani pe mobile (cu 32,56% mai mult YoY)
  • chinezii isi folosesc dispozitivele mobile nu doar pentru a cumpara pe Internet, ci si pentru a sta pe social media (unde aproape 50% s-au documentat despre produse, au cumparat si au facut plati online)
  • volumul de bunuri tranzactionate transfrontalier a crescut, atingand 1,5 trilioane yuani si venind de la 7,8 miliarde de consumatori
  • cea mai populara tara pentru comert transfrontalier este SUA, urmata de Japonia si Coreea de Sud
  • cele mai populare produse cumparate de chinezi online (si transfrontalier) sunt cosmeticele si produsele de ingrijire personala
  • in medie, chinezii au cheltuit de Black Friday 109 $ in 2016 si 90% au cumparat pe mobile de Singles’ Day
  • majoritatea persoanelor (44%) prefera sa comande online si sa primeasca acasa coletele
  • principala problema legata de cumparaturile online, pentru chinezi, este potentiala discrepanta intre marimea si culoarea de pe site si cele reale; siguranta datelor personale este abia pe locul 5
  • cel mai vizitat site e-commerce este Tmall.com (56,6%)

    China infographic

Raspunde la aceasta intrebare