58% dintre americani prefera sa cumpere online pentru ca se tem de furturi
Un sondaj de opinie marca Flock Safety si Zencity, citat de retailbrew.com, a descoperit ca aproape 6 din 10 (58%) consumatori americani se tem de furturile din magazinele fizice si de aceea prefera sa cumpere pe Internet. In jur de o treime dintre respondenti au spus ca sunt ingrijorati pe aceasta tema, iar dintre cei care au si asistat la astfel de situatii 63% spun ca asta i-a determinat sa se orienteze spre e-commerce.
„Faptul ca 1 din 3 americani considera criminalitatea din comertul cu amanuntul drept o ingrijorare serioasa si ca aceasta ingrijorare ii determina sa fac cumparaturi online reprezinta o criza pentru cartierele comerciale pline de viata. Cand retailerii isi inchid usile, toata lumea sufera – de la angajati si membrii comunitatii, pana la guvernele municipale, care se bazeaza pe impozitele acestor afaceri”, a explicat Michael Simon (CSO Zencity) pentru sursa amintita.
Preocupati fiind de siguranta lor, consumatorii din SUA au parte de o experienta de shopping offline dezamagitoare si plina de frustrari: descopera ca accesul la anumite produse este restrictionat, iar altele sunt incuiate, devenind inaccesibile pe rafturi, iar anumite magazine isi reduc programul de lucru.
Ce a mai descoperit studiul? Ca furturile din magazinele fizice are un impact mult mai mare asupra americanilor de culoare sau latino-americanilor, precum si asupra persoanelor de sub 35 de ani. Acestia din urma ani sunt cu 40% mai predispusi decat cei peste 55 de ani sa nu mai faca achizitii in magazinele traditionale, fizice, din cauza furturilor.
Leave a reply