Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

50% din trafic vine de pe mobile, dar comandam mai mult de pe desktop (raport)

La nivel mondial, consumatorii fac in continuare cele mai multe comenzi de pe desktop, desi traficul web e mai intens pe smarphone-uri, conform raportului marca Episerver „The 2018-2019 B2C Dot-Com Report”. Cercetarea are la baza 1,3 milioane de sesiuni de shopping unice, pe 159 de site-uri din intreaga lume (si a fost completata cu date din analiza comportamentala a peste 4.500 de cumparatori online, realizata in 2018 de Episerver). Alte cifre interesante din studiul amintit:

  • accesarea site-urilor de retail se face in proportie de 50% de pe smartphone, in proportie de 41% de pe desktop si in proportie de 9% de pe tablet, deci retailerii online trebuie sa se asigure ca ofera o experienta mobile optimizata
  • 32% dintre consumatori se asteapta ca brand-urile sa aiba site-uri optimizate pentru mobile

  • oamenii cumpara mai multe produse cand intra pe un magazine online de pe desktop – cu 24% mai multe decat de pe mobile; de pe desktop se cumpara 3,6 unitati, de pe mobile se cumpara 3,3 unitati si de pe tablete se cumpara 2,9 unitati
  • cel mai mare trafic pe site-urile de retail este direct (48%), urmat de search-ul organic (24%), search-ul platit (13%), e-mail (6%) si social media (4%)
  • in functie de sursa traficului, search-ul platit are cea mai mare rata de conversie – 2,9%; pe locurile urmatoare se plaseaza search-ul organic (2,8%), recomandarile (2,6%), e-mail-ul (2,3%), conversia directa (2%), social media (1%)
  • analizand rata de conversie, unitatile comandate si rata de bounce, Episerver a concluzionat ca search-ul platit si cel organic sunt sursele de trafic cele mai performante

Leave a reply