Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

5 tips-uri pentru pagini de produs optimizate

Pe langa calitatea si pretul produselor vandute in magazinul tau e-commerce, ce altceva poti face pentru a-ti impulsiona vizitatorii sa se converteasca in cumparatori, se intreaba prestashop.com? Raspunsul este optimizarea paginilor de produs. Descopera mai jos 5 tips-uri utile pentru pagini de produs optimizate!

1. Hraneste imaginatia clientilor cu imagini extraordinare.
Cumparaturile online au la baza increderea, iar cumparatorul trebuie sa inteleaga clar cum arata produsul (textura, culoare si detalii, tot ce il diferentiaza de un produs similar, vandut de competitorii tai). De aceea ai nevoie de poze clare, profesioniste, din ungiuri diferite, de aproape si de la distanta, in contextul in care va fi folosit produsul. Pozele de produs trebuie sa nu fie uriase (iti vor incetini site-ul), deci micsoreaza-le si compreseaza-le, dar fara a pierde din calitate.

2. Nu uita de puterea primelor impresii.
Google va aduce oamenii pe pagina ta de produs, dar statisticile spun ca ai o zecime de zecunda sa ii impresionezi pozitiv; daca nu au inchis pagina imediat, mai ai 29,9 secunde sa captezi imaginatia respectivului lead. Cum faci asta? Aduna imaginile si informatia-cheie in susul paginii de produs (ceea ce privitorul trebuie sa stie), pune detaliile despre caracteristici si beneficii in partea inferioara, dupa scroll (ceea ce privitorul ar vrea sa stie).

3. Priveste-ti pagina de produs din perspectiva unui web designer.
Ia in considerare cine este publicul tau tinta si intreaba-te daca fonturile, culorile si iconitele alese se potrivesc intre ele, dar si cu produsele tale si oamenii carora li se adreseaza. Cercetarile de piata spun ca diferentele de dimensiune a fontului intre produs si pret conteaza si ele: daca vinzi produse ale unui brand reputabil, fa mai mare fontul denumirii produsului (asta cauta clientul); daca vinzi produse de calitate, de la un brand mai putin cunoscut, fa pretul mai mare (ca oamenii sa vada imediat ca primesc o ofera imbatabila).

4. Asigura clientul ca produsul tau este fix ce cauta.
Pentru a asigura vizitatorii ca au gasit ce cauta la tine pe site, castiga-le increderea prin afisarea clara a optiunilor de plata, a costurilor de livrare, a review-urilor lasate de alti clienti, a ce oferi in plus (ambalare cadou, cupoane de reducere pentru abonare la newletter, livrare a doua zi, etc.).

5. Adu mai multi clienti pe pagina prin SEO facut ca la carte.
Nu uita sa incorporezi SEO in pagina de produs: Google indexeaza la fel aceste pagini, iar continutul lor trebuie sa contina cuvinte-cheie incorporate organic in text, in tituri, in meta descreiere. Foloseste Alt Tags-urile imaginilor si Rich Snippets pentru a ajuta Google sa-ti gaseasca preturile, stocul si review-urile, adauga SKU-urile produselor in pagini, pentru a fi usor gasite de comparatoarele de pret, pune link-uri interne catre propriul site pe fiecare pagina.

Leave a reply