Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 tendinte e-commerce care vor domina anul 2020

Industria comertului electronic este in continua schimbare si dezvoltare, noteaza business2community.com, iar pentru retailerii online asta inseamna adaptare constanta, in functie de cele mai noi tendinte din domeniu. Astfel, acestia pot oferi cumparatorilor experienta de shopping la care se asteapta si pot depasi competitorii de pe aceeasi piata. 2020 abia a inceput, iar sursa estimeaza ca urmatoarele 5 trend-uri e-commerce se vor impune in domeniu:

  1. Shopping pe social media. Consumatorii nu trebuie neaparat sa mai intre pe un site e-commerce pentru a face cumparaturi online – pot achizitiona direct de pe site-urile social media preferate (via Instagram Shoppable Posts, de exemplu). Shopping-ul pe social media poate promova cumparaturile facute din impuls si este din ce in ce mai popular (55% dintre consumatori au cumparat pe un canal social in 2018, conform Avionos).
  2. Conversatii in timp real. Posibilitatea de a avea conversatiii in timp real cu afacerile e-commerce este importanta pentru clienti, carora li se raspunde astfel rapid la intrebari (si asa cresc conversiile). Deoarece este greu pentru vanzatorii online sa fie non-stop pe faza, multe afaceri implementeaza chatboti, pentru a raspunde oricand la intrebarile primite pe Internet (80% dintre afaceri spun ca ii folosesc/ii vor folosi pana in 2020) – in magazinul online, pe like Facebook si Twitter.

  3. Experiente AR si VR. Realitatea augmentata (AR) si realitatea virtuala (VR) permit consumatorilor sa vada produsele „in viata reala”, sa isi dea seama exact cum arata inainte de a le pune in cosul virtual: vezi aplicatia Ikea Place (care te ajuta sa plasezi mobilierul Ikea in propria casa), magazinele in care poti proba virtual o pereche de ochelari de soare sau o culoare de ruj.

  4. Personalizare si customizare. Consumatorii se asteapta sa primeasca mesaje, oferte si recomandari personalizate, iar studiile arata ca 31% dintre consumatori isi doresc ca experienta lor de shopping sa fie si mai personalizata decat este momentan. In 2020, companiile e-commerce trebuie sa ofere personalizare omnichannel, continut dinamic, preturi personalizate, produse unic customizate (care ii vor ajuta sa isi inteleaga mai bine clientii).
  5. Cautare vocala optimizata. 49% dintre oameni isi folosesc exclusiv telefoanele pentru a face shopping si multi dintre ei cauta produsul dorit prin intermediul vocii, folosind cautarea vocala si dispozitive ca Amazon Echo si Google Home. Statisticile spun ca 50% dintre cautari vor fi vocale pana in 2020, deci retailerii trebuie sa isi optimizeze continutul magazinului online si paginile de produs, in acest sens (cuvinte-cheie long-tail).

Leave a reply