Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 tendinte e-commerce care vor afecta toti vanzatorii online, in 2022

In ultimii 2 ani, e-commerce-ul a avut parte de o transformare iremediabila, in contextul pandemiei COVID-19. Vanzatorii online care vor sa ramana pe piata si sa aiba o pozitie solida, trebuie sa aiba in vedere tendintele din domeniul e-commerce, citim pe e-commercenews.co.nz:

  1. Vanzarile online vor creste in continuare. Conform unui sondaj marca Credit Karma, in jur de 70% dintre britanici spun ca achizitiile online au devenit metoda lor preferata de shopping (inainte de pandemie, procentul era de sub 50%). Alt studiu (marca Episerver), noteaza ca 38% dintre consumatorii din Marea Britanie cumpara ceva online cel putin o data/saptamana, in tim de in SUA si Australia procentele sunt de 26%, respectiv 21%. Dar nu doar clientii se inghesuie online: eBay a identificat peste 100.000 de afaceri noi, aparute in pandemie, in plin lockdown; acestea au vandut peste 72 de milioane de produse. Printre atat de multe oferte online, orice afacere trebuie sa iasa cumva in evidenta, in fata numerosilor concurenti.
  2. Shopping-ul pe mobil se dezvolta rapid. Daca nu ai site-ul optimizat pentru tranzactii mobile, ai foarte mult de pierdut. Se estimeaza ca, pana la finalul lui 2021, tranzactiile mobile vor fi reprezentat 72,9% din totalul tranzactiilor e-commerce, la nivel mondial. M-commerce-ul ar putea deveni principala metoda de achizitie in urmatorii 5 ani.
  3. Social media influenteaza deciziile de cumparare mai mult ca niciodata. Conform GlobalWebIndex, 71% dintre consumatori sunt mai predispusi sa cumpere produse/servicii dupa ce le-au vazut pe retelele sociale. Un raport Deloitte noteaza ca persoanele care folosesc social media in procesul de shopping sunt de 4 ori mai predispuse sa cheltuie mai mult pe ceea ce cumpara, fata de restul consumatorilor. Acelasi document noteaza ca cele mai de succes categorii de produse din social media sunt cele pentru copii, urmare de decoratiuni pentru casa, produse pentru sanatate si accesorii auto.
  4. Factorii de mediu influenteaza e-commerce-ul. Dupa recentul COP-26 din Glasgow, e tot mai clar ca viitorul Pamantului e sub semnul intrebarii si afacerile online sustenabile sunt cele care vor atrage mai multi clienti, pe viitor. Pentru multi consumatori, inchiderea locatiilor fizice a venit la pachet cu reevaluarea obiceiurilor de cumparare proprii. Oamenii sunt interesati acum de ambalajele reciclabile/returnabile, sustenabilitate, economia circulara, iar aproape 1 din 3 consumatori au renuntat la anumite produse pentru ca aveau dubii apropo de etica/sustenabilitatea respectivelor branduri (conform Deloitte).
  5. Sprijinirea afacerilor locale e tot mai importanta. In prima jumatate a lui 2021, pe strazile si in mall-urile britanice s-au inchis aproape 50 de magazine/zi, aceasta realitate determinand consumatorii sa cumpere produse locale. Conform Shopify, 57% dintre consumatori spun ca sunt dornici, pentru prima data, sa cumpere produse de la afaceri noi si independente.

Leave a reply