Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

T-commerce-ul se pregateste de atac in 2019

T-commerce-ul (comertul realizat prin intermediul unui televizor smart) va prinde aripi in 2019, cred expertii in domeniul marketing-ului, citim pe smartbrief.com. In SUA, 74% dintre locuinte au cel putin un dispozitiv TV conectat la Internet, iar pana la finalul lui 2019 peste 90 de milioane de americani vor detine un dispozitiv controlat vocal – ceea ce inseamna ca reclamele interactive vor ajunge la din ce in ce mai multi consumatori. Modul in care interactionam cu TV-ul s-a schimbat, de la modelul traditional, la o experienta on-demand, in care privitorul detine puterea, el decide ce urmareste si cand. De aceea, marketingul poate utiliza modul interactiv in care relationam cu TV-ul pentru continut, folosindu-l in scopuri comerciale.

Cine isi imagina, acum 10 ani, ca vom cumpara detergent pe smatphome? Vanzarile m-commerce au ajuns de la 25 miliarde $ (11% din totalul vanzarilor e-commerce), in 2012 la un total estimat de 208 miliarde $ (aproape 33% din totalul vanzarilor e-commerce), in 2018, urmand sa depaseasca 420 miliarde $ (aproape 54% din totalul vanzarilor e-commerce) pana in 2021. In cazul e-commerce-ului pe mobile, au fost necesari 3 factori pentru a prinde masiv in randul publicului:

  • dezvoltarea masiva a conectivitatii la Internet
  • utilizarea la scara larga a telefoanelor smart
  • sisteme de plata sigure, integrate in interfete usor de folosit de utilizator

In cazul t-commerce-ului, primul factor exista deja, televizoarele smart avand o putere de procesare din ce in ce mai mare. Jucatorii importanti de pe piata (ca LG si Sony) permit retailerilor sa isi puna magazinele online la dispozitia publicului detinator de smart TV-uri, in cadrul unor aplicatii ca ShopTV (disponibila pentru descarcare in aproape 50 de milioane de smart TV-uri din SUA), care ofera o interfata de cumparare prietenoasa. La sistemele de plata sigure mai este de lucrat, televizoarele fiind impartite de toti membrii familiei.

Leave a reply