5 moduri in care brandurile de Beauty pot reduce abandonul cosurilor online
Brandurile de Beauty care vand exclusiv online, multe popularizate prin intermediul unor canale sociale ca Instagram sau YouTube, au reusit sa se impuna pe piata de profil si sa atraga rapid pasionatele de cosmetice. Dar – la fel ca brandurile cu istorie pe aceasta nisa – au probleme la capitolul abandonul cosurilor online, citim pe ecommercetimes.com.
In 2020, retailerii digitali au avut o rata de abandon a cosurilor de 88% (conform Statista). In cazul brandurilor de Beauty, procentul e de 85%. Cum pot aceste companii sa reduca rata de abandon a cosurilor online si sa creasca probabilitatea conversiilor?
- Fa-le oferte la reducere. Cand un vizitator se comporta ca si cum iti va parasi site-ul e-commerce (de exemplu, da brusc click pe o pagina diferita), afiseaza un pop-up cu un discount, pentru a-l determina sa sa gandeasca inainte de a-si abadona produsele adaugate in cos. Aceasta strategie va fi mai eficienta daca mesajul afisat are la baza date statistice spre utilizatori: daca respectivul client iti cumpara mereu produsele la reduceri, un -20% la toata comanda sau livrarea gratuita il va motiva clar.
- Incurajeaza refacerea stocului. Brandurile de Beauty pot evalua in cat timp li se termina clientelor rujul sau fondul de ten, asa ca pot folosi aceste date pentru a atrage clientele care si-au abandonat cosul. Un e-mail in care le aduci aminte ca e momentul perfect pentru a-si cumpara un ruj nou (pentru ca cel vechi s-a terminat) creste sansele ca, odata cu rujul, sa cumpere si produsele lasate in cos.
- Axeaza-te pe FOMO („fear of missing out”). Teama ca nu vei mai putea cumpara un produs, pentru ca stocul e limitat, poate fi si ea un motivator eficient.
- Retargeteaza vizitatorii recurenti. Daca o clienta a adaugat cateva cosmetice in cos, apoi a plecat de pe site si a revenit dupa cateva zile, afiseaza-i (cand reintra pe site) un mesaj prin care ii aduci aminte ce a lasat in cos si incurajeaz-o sa continue sesiunea de shopping.
- Invita clientele sa revina, printr-un e-mail. Un cos abadonat se poate transforma intr-un platit, daca potentiala clienta primeste un e-mail de incurajare, in acest sens. Include in mesaj si un link de dezabonare de la aceste e-mail-uri, pentru a nu supara cumparatoarele.
Leave a reply