47% dintre americani folosesc instrumente AI cand fac shopping online (studiu)
Un sondaj de opinie marca adMarketplace a descoperit ca, in Statele Unite, consumatorii sunt interesati de o personalizare mai buna, cautarea foto (image-based) si chatboti AI. Sursa amintita a luat la intrebari 1.000 de americani si aproape jumatate dintre ei au spus ca folosesc frecvent inteligenta artificiala cand cauta sau cumpara ceva de pe Internet.
Ce procente si cifre relevante reies din acest studiu:
- 47% au folosit instrumente si platforme AI in timp ce fac shopping online, un sfert dintre acestia apeland frecvent la aceasta tehnologie
- 45% dintre americani folosesc cautarea AI-powered (inclusiv rezultate AI-driven si motoare de cautare chat-based) pentru a cauta informatii online; 27% dintre respondenti spun ca nu au folosit astfel de instrumente, iar 17% se bazeaza pe ele mai mult decat pe metodele traditionale de cautare
- factorii care ii determina pe consumatori sa adopte tehnicile AI de cautare online sunt legate de rezultate mai relevante si mai exacte (25%), usurinta utilizarii si accesibilitatea acestor instrumente (25%), urmate de rezultate mai personalizate (21%)
- peste doua treimi dintre americani (69%) au interactionat cu prompt-uri si rezultate AI-generated in timp ce cauta produse pe Internet
- consumatorii isi doresc cel mai mult ca motoarele de cautare care integreaza caracteristici AI sa le ofere rezultate personalizate, in functie de termenii introdusi (27%), cautare pe baza imaginilor (24%), intrebari despre produse generate de AI si chatboti care pot raspunde la acestea (18%)
- generatiile mai tinere (Generatiile Y si Z) si in special barbatii sunt mai pasionati de cautarea AI, in SUA
Leave a reply