Register Now

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Add question

You must login to ask question.

Login


Register Now

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

4 noutati e-commerce, de la ExpertSender, Blugento, VTEX si Canopy

ExpertSender intra pe piata din Romania

Compania poloneza de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru industria e-commerce ExpertSender (infiintata in 2010, in Polonia) anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea in tara noastra. Primul client este retailerul de fashion Answear.ro, care colabora deja cu ExpertSender in alte 8 tari. Compania are birouri in Franta, Polonia, Spania, Brazilia, Rusia si China. Solutiile de automatizare (personalizarea mesajelor si contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale – e-mail, SMS, web) oferite de companie pot ajuta retailerii online sa isi creasca rata de conversie: trei sferturi dintre cumparatori nu finalizeaza comenzile, iar abandonarea cosului de cumparaturi este redusa prin remindere personalizate trimise acestora (cu produse pe baza istoricului de navigare, ce pot genera pana la 35% din veniturile magazinelor online).

„Exista un potential mare de crestere in industriile de e-commerce si retail in Romania, ritmul de dezvoltare pe care il estimam pentru aceste segmente fiind argumentul extinderii ExpertSender in aceasta regiune. Urmarim extinderea retelei de parteneri pentru a ajuta magazinele online si retailerii din Romania sa-si maximizeze potentialul de venit”, transmite Dominik Krzeslak (foto, Senior Business Development Manager ExpertSender).

Blugento estimeaza tranzactii de peste 60 de milioane lei, in 2019

In 2019, magazinele online din Romania vor procesa comenzi in valoare de peste 60 de milioane de lei prin platforma Blugento, estimeaza compania, intr-un comunicat de presa. Companie clujeana specializata in furnizarea de solutii de e-commerce bazate pe platforma Magento transmite ca, in 2018, vanzarile realizate de clienti au fost de 2,5 ori mai mari ca in anul anterior. „Platforma Blugento s-a dezvoltat foarte mult in ultimul an, atat ca functionalitati, cat si ca expertiza in zona de e-commerce, acoperind tot mai multe dintre nevoile business-urilor mari din comertul online. In 2018, primele 5 cele mai performante magazine online din punctul de vedere al vanzarilor realizate au procesat comenzi de peste 15 milioane de lei prin platforma Blugento”, explica Sandu Babasan (foto, CEO Blugento).

In acest context, pentru clientii mari, care au deja experienta in retailul online, Blugento lanseaza pachetul de servicii „Expert”, care sprijina dezvoltarea rapida si sustenabila a acestora. Pachetul „Expert” vine cu o serie de upgrade-uri tehnice si consultanta specializata pentru dezvoltarea business-ului (primesc un project manager si un consultant dedicat proiectului lor, care ofera expertiza pe zona de business development, procese de marketing si user experience).

VTEX a cumparat platforma e-commerce UniteU®

VTEX (furnizor global de solutii e-commerce in cloud pentru companii mari) anunta, intr-un comunicat de presa, cumpararea platforma de comert electronic UniteU®, ca parte a strategiei de a extindere la nivel mondial. VTEX este considerata una dintre cele mai importante platforme e-commerce din lume, iar achizitia va oferi clientilor VTEX o solutie de comert electronic unificata, mai buna si mai robusta, care combina capabilitatile de baza ale platformei cu Unified Commerce Data Hub™ de la UniteU® (un hub puternic de date, prin care clientii vor putea conecta si agrega surse diferite de date, in cadrul operatiunilor de comert – capacitatea de a livra de la magazin, de a expedia la magazin, de a cumpara online si de a ridica din magazin, de a optimiza inventarul si de a imbunatati experienta clientilor). Cele doua companii au o experienta totala de 36 de ani in domeniu. In Romania, VTEX are in plan 10 noi clienti anul acesta, extinderea echipei si investitii de 1 milion $ in urmatorii 2 ani.

Agentia Canopy separa serviciile de automatizare RPA sub brand-ul Aggranda

Canopy, una dintre cele mai mari agentii romanesti de marketing online cu focus pe Pay Per Click, isi desprinde si consolideaza serviciile de automatizare prin Robotic Process Automation (RPA) sub un nou brand, Aggranda. Investitia in noua companie de servicii RPA depaseste 120.000 €.

Cu ajutorul robotilor software dezvoltati prin tehnologia UiPath, Aggranda eficientizeaza procesele repetitive si fara valoare adaugata din companii si creeaza astfel timp pentru oameni. Angajatii au oportunitatea de a se concentra pe activitati creative, strategice si care le pun in valoare mai bine competentele profesionale. Ca partener Silver UiPath, Aggranda a dezvoltat deja 5 roboti software pentru branduri importante din Romania (ca Alex – care salveaza deja 64 de ore de munca/luna pentru 4 angajati ai companiei de servicii contabile Safeco sau Piscot –creat pentru Ana Pan si proiectat sa salveze 720 de ore in acest an pentru angajati) si este in discutii avansate pentru initierea altor proiecte.

„Ne-am convins ca potentialul RPA este urias, asa ca gruparea serviciilor sub un nou brand a venit natural, mai ales ca am atras specialisti valorosi in echipa. Investitia initiala a fost indreptata in mare parte catre educarea si profesionalizarea echipei”, transmite Cristian Ignat (foto, Manager Canopy si Co-fondator Aggranda). Echipa Aggranda include 5 specialisti certificati in platforma RPA UiPath, plus o serie de colaboratori externi, si activeaza in Bucuresti si Iasi, sub coordonarea lui Cristian Ignat si Catalin Rimaru, co-fondator si Chief Automation Officer.

Leave a reply