Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

In 2020, ANSWEAR.ro isi extinde portofoliul si relanseaza site-ul

Magazinul online ANSWEAR.ro va adauga, in decursul anului 2020, 30 de brand-uri noi in portofoliu (cerute si cautate de clienti), ajungand la un total de peste 350 marci cu notorietate la nivel regional si international. Conform comunicatului de presa care anunta extinderea, compania estimeaza o crestere de minim 30% a business-ului. „Avem deja niste contracte semnate cu brand-uri de top, care se numara printre preferintele clientilor nostri si pe care urmeaza sa le anuntam la momentul oportun”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager Answear Romania).

Pe langa extinderea numarului de brand-uri de pe ANSWEAR.ro, unul dintre obiectivele principale de anul acesta il reprezinta investitiile in tehnologie si in experienta pe care o ofera magazinul virtual clientilor proprii. De asemenea, prin programul de loialitate ANSWEAR Club, compania va incerca sa ofere tot mai multe beneficii utilizatorilor sai, astfel incat acestia sa ramana fideli brand-ului. „Un prim pas in zona de dezvoltare va fi lansarea unei noi platforme a magazinului online, chiar in aceasta primavara. Ii vom intampina pe utilizatori cu un nou website, cu un User Experience imbunatatit si o viteza mai buna de incarcare, iar imbunatatirile de Usability se vor vedea si la nivelul aplicatiei mobile, care va avea si ea parte de un facelift. Inca din 2019 exploram adaugarea experientei offline pentru magazinul nostru online, fie printr-un magazin fizic, fie prin pick-up point-uri si speram sa venim cu noi vesti in aceasta privinta cat de curand”, explica Raluca Radu.

Piata de Fashion autohtona a crescut cu 7% in 2019 (conform cifrelor Euromonitor), iar valoarea medie a cumparaturilor online pentru aceata categorie de produse a crescut de la 175,34 lei (in 2018), la 185,58 lei (in 2019).

Leave a reply