Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

15% dintre vanzarile evomag vin de pe marketplace-uri


Evomag este prezent pe toate platformele majore de marketplace din Romania, iar acestea genereaza aproximativ 15% din totalul vanzarilor, transmite compania, intr-un comunicat de presa. Pentru 2025, evomag estimeaza o crestere suplimentara de cel putin 10% a vanzarilor realizate prin acest segment.

„Marketplace-ul este, in momentul de fata, unul dintre cele mai eficiente si mai dinamice canale de vanzare din retailul online. Ne permite sa ne adresam rapid unei piete mai mari, sa ne testam competitivitatea in timp real si sa valorificam mai eficient categoriile de produse cu cel mai mare potential. In plus, este un canal scalabil, cu costuri controlate, care ne ofera acces la consumatori din piete in care nu suntem inca un brand cunoscut, dar unde putem construi incredere prin livrare prompta, stocuri reale si preturi competitive. Din perspectiva noastra, marketplace-ul nu este o alternativa la retailul propriu, ci o extensie inteligenta a acestuia – un instrument care adauga volum, vizibilitate si feedback”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evomag).

Evomag este singurul magazin online din Romania prezent pe toate platformele majore de tip marketplace: eMAG, Trendyol, Glovo, Bringo, Tazz si Decathlon. Compania este deja activa pe eMAG Ungaria si Bulgaria, iar in curand va finaliza listarea pe Skroutz (cel mai important marketplace din Grecia). Extinderea internationala se face integral din Romania, prin livrari din depozitul propriu, fara fulfillment local sau stocuri externe.

Dintre toate pietele internationale in care compania este activa pe platforme de tip marketplace, Ungaria se dovedeste a fi cea mai performanta. Aceasta evolutie este sustinuta atat de maturitatea mai mare a comertului online in aceasta tara, cat si de comportamentul de consum al clientilor, care valorizeaza livrarea rapida si disponibilitatea produselor in stoc. Rezultatele foarte bune din Ungaria confirma potentialul acestui model de extindere regionala si fundamenteaza strategia evomag de a investi in consolidarea prezentei pe pietele vecine.

Prin marketplace-urile locale, evomag se adreseaza unei baze potentiale de peste 10 milioane de utilizatori activi. International, piata potentiala cumulata ajunge la peste 15 milioane de consumatori activi. Cele mai vandute categorii de produse pe aceste platforme sunt telefoanele mobile, televizoarele, monitoarele, electrocasnicele mici si produsele de ingrijire personala – categoriile care performeaza cel mai bine si pe evomag.ro.

Leave a reply