Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cumparaturile online sunt accesibile, dar deloc pline de entuziasm (studiu)

61% dintre consumatorii care fac shopping online sunt motivati de accesibilitate, dar o treime (76%) spun ca e-commerce-ul nu le ofera momente de bucurie si entuziasm. Asta a descoperit un studiu realziat de Criteo, pe un esantion de 6.000 de persoane si 600 de branduri de top din Marea Britanie, SUA, Franta, Germania, Japonia si Coreea de Sud.

„Pe vremuri, cumparaturile aveau legatura cu emotia – fiorul a ceva neasteptat, bucuria descoperirii. Astazi, nu mai mergem la cumparaturi – facem mereu cumparaturi – dar asta nu a facut experienta mai interesanta. In schimb, comertul online cu amanuntul a devenit o necesitate functionala, optimizata pentru viteza, dar lipsita de surpriza si spontaneitate. (…) Brandurile care nu reinjecteaza bucuria in calatoria de cumparaturi risca sa se estompeze pe fundalul unei experiente tranzactionale, usor de uitat”, a transmis Marc Fischli (Executive MD EMEA, Criteo).

Ce mai noteaza studiul:

  • cumparaturile facute pe Internet nu mai sunt magice, ci ceva mecanic, previzibil si – pentru 29% dintre respondenti – chiar chinuitor; 79% spun ca e o activitate care te insingureaza, 78% sunt complesiti de numarul prea mare de optiuni si doar 50% il gasesc relaxant
  • brandurile ar trebui sa evite informatiile care prioritizeaza eficientizarea si sa se axeze pe crearea unei conexiuni emotionale, surprize si momente de spontaneitate
  • 36% dintre cei chestionati au spus ca nu descopera nimic neasteptat cand fac shopping online
  • 41% spun ca sunt entuziasmati de recenziile sau discutiile pozitive de pe forumurile online
  • 43% se asteapta ca brandurile sa le foloseasca datele pentru a le oferi experiente personalizate

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply