12 update-uri Instagram din 2019 utile pentru marketeri
2019 a fost un an plin pentru Instagram, gratie numeroaselor update-uri si schimbari de care a avut parte platforma detinuta de Facebook. Acestea ofera oportunitati noi utilizatorilor si brand-urilor, iar socialmediatoday.com a adunat laolalta 12 update-uri esential de stiut pentru orice social media manager care vrea sa isi promoveze afacerea pe Instagram:
- Instagram Checkout – lansat in martie, permite cumpararea produselor din imaginile postate prin aplicatie, fiind o optiune perfecta pentru magazinele e-commerce; acest update faciliteaza extrem de mult trecerea de la browsing la cumparare, fara a iesi din app; odata completate datele proprii, acestea sunt salvate si sevor completa automat data viitoare
- Donation Stickers – Stories au peste 500 milioane de utilizatori activi zilnic, iar Instagram a completat interactivitatea oferita de acestea lansand stickere de donatii in mai, permitand utilizatorilor sa creasca awareness-ul si sa stranga bani pentru organizatii non-profit
- Shopping for Creators – influencer marketingul a crescut in mod impresionant anul acesta, hashtag-ul #Ad aparand pe Instagram cu 33% mai mult YoY (cifra incluzand doar influencerii care si-au marcat postarile sponsorizate); de aceea, platforma a usurat si mai mult accesul utilizatorilor la produsele din postarile creatorilor de continut, care isi pot tag-ui anumite haine/accesorii din imagine, pentru a permite shopping-ul in-stream
- magazinshop2016 – o pagina de Instagram dedicata afacerilor mici si designerilor, cu un continut unic si povesti inspirationale ale micilor afaceristi in trend
magazinshop2016-instagram.png" alt="" width="806" height="651" /> - Explore Tab – relansarea tab-ului Explore a facut mai usoara descoperirea de continut nou; acum, acesta include tab-uri ca IGTV, Shop, Food, Art si Travel, brand-urile putand capta mai usor atentia utilizatorilor in feed-ul competitiv; in fiecare categorie selectata, userii pot restrange cautarea, filtra postarile in functie de preferinte
- Landscape Videos in IGTV – IGTV permite acum postarea de clipuri video in format landscape si, in plus, creatorii de continut pot publica preview-uri video in News Feed
- Instagram Threads – un app separat, creat pentru a ajuta utilizatorii sa se conecteze mai bine cu prietenii si familia, prin share-uirea de imagini, clipuri video, mesaje, Stories si alt continut; aplicatia iti permite sa selectezi cine vede continutul, creand o comunicare personalizata
- Update-uri Create Mode – On This Day (#ThrowBackThursday a inspirat un feature „On This Day”, care permite utilizatorilor sa vada postari trecute, din aceeasi zi calendaristica, incurajandu-i sa le share-uiasca via Stories), Quiz Stickers (pentru un continut interactiv usor de creat; te ajuta sa pui intrebari publicului), Polls (poti selecta unul dintre sondajele deja existente sau poti crea tu unul, pentru a descoperi preferintele fanilor tai), Questions (poti pune intrebari rapide fanilor tai – unele create de tine sau unele deja existente), GIF-uri (in Create Mode pot fi folosite ca fundal)
- Like-uri ascunse – optiunea ascunde numarul de Like-uri primite de sub imagine (ele sunt vizibile prin accesarea Like listings), a fost testata in Canada, si extinsa apoi in alte 6 regiuni; motivul dat de Instagram este ca doreste ca utilizatoriisa se concentreze pe calitatea postarilor, nu pe numarul de Like-uri
- Disparitia tab-ului Following – Instagram a anuntat recent ca va inlatura tab-ul Following, deoarece toate optiunile disponibile in tab-ul Explore permit descoperirea de noi persoane acolo, nu prin accesarea directa a paginilor de Instagram ale altora
- @Creators – Instagram a lansat un nou cont @Creators, care ofera creatorilor de continut tips-uri, idei si informatii utile; aici, acestia se pot inspira de la alti utilizatori priceputi si pot citi statistici interesante
- Control crescut asupra informatiilor share-uite cu aplicatii terte – acest update va avea loc in urmatoarele 6 luni, permitand utilizatorilor sa poata sterge orice aplicatie terta pe care nu o mai vrea conectata la contul lor de Instagram
Leave a reply