Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vizitatorii vechi vs. cei noi – pe care ne concentram?

monetate 1

Compania Monetate si-a publicat ultimul raport semestrial pe anul trecut legat de e-commerce-ul american, in care a analizat 7 miliarde de tranzactii online din ultimele 3 luni ale lui 2015, inclusiv perioada Sarbatorilor. Cifrele sunt menite sa raspunda la intrebarea „Pe ce trebuie sa te concentrezi, ca proprietar de magazin online: pe atragerea de noi clienti sau pe pastrarea celor vechi?”. Raspunsul oferit de Monetate este: „Pe ambii. Optimizeaza-ti site-ul pentru a oferi experiente relevante ambelor grupuri”.

Nu de alta, dar noul Ecommerce Quarterly Report amintit mai sus a descoperit ca:

  • in al patrulea semestru al lui 2015, vizitatorii vechi au fost responsabili de 48% din sesiunile de shopping online si au cheltuit aproape 5,3 miliarde $ online, aproape dublu fata de cat au cheltuit vizitatorii noi in aceeasi perioada de 3 luni (2,7 miliarde $)
  • rata de conversie a crescut, ajungand la 3,48% (fata de 3,42% in aceeasi perioada a lui 2014)
  • rata de conversie pentru vizitatorii noi a fost de 2,5% in al patrulea semestru al anului trecut, cel mai mare procent inregistrandu-se pe desktop (3%)
  • vizitatorii vechi adauga produse in cos in 14,80% dintre vizite (fata de 13,68% in aceeasi perioada a lui 2014) si fac asta de doua ori mai des decat vizitatorii noi; acestia din urma adauga produse in cos in 7,61% dintre vizite (fata de 7,53% in aceeasi perioada a lui 2014)
  • odata ce trec de acest punct (al adaugarii in cos), vizitatorii noi au o rata de conversie mai mare decat vizitatorii vechi: 32,71% (cei noi) fata de 30,74% (cei vechi)
  • rata totala de adaugare a produselor in cos a crescut fata de aceeasi perioada a lui 2014: 11,06% versus 10,43%

Raspunde la aceasta intrebare