1 an Freshful.ro by eMAG, in cifre (infografic)
Lansat in 2021 (cu o investitie de peste 5 milioane € in tehnologie, operatiuni si depozit propriu frigorific), Freshful.ro a atras – intr-un an – 55.000 de clienti din Bucuresti si Ilfov, o crestere cu aproape 100% fata de primele 6 luni de activitate. In ultimele 12 luni, primul hipermarket 100% online fara intermediari din Romania a livrat 10 milioane de produse (anunta compania, intr-un comunicat de presa) – fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate, bauturi si articole de uz casnic pentru nevoile zilnice.
In cifre, primul an de Freshful.ro a insemnat:
- 000 de livrari
- 2,8 milioane km strabatuti, in Bucuresti si Ilfov
- fructele, legumele, lactatele, branzeturile, ouale, carnea si pestele au insumat peste 50% din totalul vanzarilor
- valoarea medie a cosului de cumparaturi e de 250 de lei
- 70% din totalul comenzilor s-au inregistrat in aplicatia mobila
- 65% din totalul platilor s-au realizat online, direct pe site si in aplicatia de mobil, cu card bancar si cu cardul de tichete de masa Edenred
- 550 de furnizori locali si internationali listati in platforma
- 50% dintre furnizori sunt fermieri si producatori locali de alimente
- 200 de curieri au livrat, timp de 365 de zile, cosurile de cumparaturi Freshful, direct din depozitul din Stefanestii de Jos (jud. Ilfov)
- flota auto numara 116 masini, cu temperatura controlata (10% dintre ele fiind electrice)
- calitatea pregatirii comenzilor este evaluata de catre clienti la 97% (printre cele mai mari din piata) un punct forte care face ca 94% dintre utilizatorii hipermarketului online sa il recomande familiei si prietenilor
- echipa numara 600 de angajati, care asigura calitatea produselor, a comenzilor, a comunicarii cu clientii si a experientei digitale in web si mobile app
- din octombrie 2021, initiativa „Returneaza. Freshful recicleaza!” a colectat (prin intermediu livratorilor) 9 tone de pungi de hartie, care au fost reciclate si repuse in circuit
- prin crearea categoriei „Save Me” (produse cu vanzare accelerata), s-a oferit clientilor o alternativa sigura pentru consum si convenabila din punct de vedere al pretului, iar astazi 15% dintre comenzi contin cel putin un produs Save Me
- „Din gradina”, prima initiativa farm to fork a companiei, a pus pe masa romanilor 30 de tone de legume cultivate la Baleni (jud. Dambovita); pana la finalul anului, Freshful va extinde proiectul catre zona de fructe autohtone si va introduce in platforma „Din livada” (mere, pere si gutui de Voinesti)
- prin parteneriatul cu Banca pentru Colectarea si Distributia Alimentelor Bucuresti, compania a donat 1 tona de alimente care au ajuns la familii vulnerabile
„Misiunea noastra este sa schimbam in bine vietile oamenilor, setand un nou standard de a face cumparaturile. Am reusit sa aducem experienta consumatorilor din offline in online si sa le castigam treptat increderea, iar asta se vede in cresterea de aproape 100% a numarului de clienti in ultimele luni ale anului si in gradul mare de satisfactie pe care acestia il au fata de Freshful. In 2021 am propus un model nou de business – fara intermediari, prin care sa legam producatorii direct de clienti si sa asiguram produse mereu proaspete la preturi bune, competitive, pentru toate nevoile clientilor, precum si noi obiceiuri de shopping adaptate consumatorilor, iar zi de zi vedem cum Freshful creste spre maturitate.
Consumatorii vor continua sa caute noi modalitati de a-si face viata mai usoara si de a-si procura alimentele de care au nevoie pentru cosul saptamanal, intr-un mod mai rapid, mai eficient si mai controlat. Pentru asta, toti cei 600 de angajati Freshful isi fac zilnic treaba cu grija, pentru ca fiecare punga de cumparaturi sa ajunga completa si cu punctualitate la destinatie”, transmite Andrei Popescu (General Manager Freshful by eMAG).
Leave a reply