Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

YouTube atrage influencerii de pe TikTok cu 100 milioane $

In urmatoarele 18 luni, YouTube va plati 100 de milioane $ influencerilor care publica YouTube Shorts, format de clipuri video care concureaza cu cele de pe TikTok, informeaza forbes.com. Banii vor intra in contul Fondului YouTube Shorts si vor finanta lunar clipurile care au cel mai mare engagement si cele mai multe vizualizari. Suma nu este una uriasa pentru compania care are venituri anuale de 20 de miliarde $.

„Fondul Shorts este primul pas in calatoria noastra de a construi un model de monetizare pentru Short-urile de pe YouTube. Aceasta este o prioritate de top pentru noi si va dura ceva timp pana cand ne va iesi ca la carte. Lucram activ la asta si, cu ajutorul feedback-ului primit din partea comunitatii noastre, vor putea dezvolta un program pe termen lung, special creat pentru YouTube Shorts”, a explicat Amy Singer (Director of Global Partnership Enablement, YouTube Shorts), intr-o postare de blog. YouTube Shorts a fost lansat in SUA in martie 2020, unde YouTube este o platforma din ce in ce mai populara: 81% dintre adultii americani au intrat pe YuTube anul trecut, fata de 73% in 2019 (conform unui studiu marca Pew).

Acest nou program de finantare marca YouTube este cel mai recent exemplu de efort menit sa rasplateasca influencerii care impanzesc social media. TikTok va cheltui peste 2 miliarde $ in intreaga lume, in urmatorii 3 ani in cadrul Fondului Creatorilor, Snapchat da pana la 1 milion $/zi utilizatorilor care posteaza in feed-ul Spotlight, iar Mark Zuckerberg a spus ca si Facebook ia in considerare infiintarea unui astfel de fond.

Leave a reply