Waterdrop.ro vrea sa-si creasca baza de clienti cu 60%, in 2022
Magazinul online Waterdrop.ro isi anunta planurile pentru anul in curs, intr-un comunicat de presa. Pentru 2022, compania si-a propus sa-si creasca baza de clienti cu 60% (are deja peste 1 milion de clienti, la nivel mondial) si sa patrunda mai puternic pe piata locala, in magazine de retail online si fizice.
Brandul de origine austriaca (fondat in 2016 si care s-a lansat pe piata din Romania in septembrie 2021) vinde online cuburi de ceai (Microtea), care se adauga in 400-600 ml de apa fierbinte (60o C), pentru a crea bauturi aromate, din ingrediente naturale, ecologice, fara conservanti si zahar. In plus, site-ul e-commerce vinde si cani termice, care mentin bauturile calde pana la 6 ore. Waterdrop se angajeaza sa manipuleze cu atentie materia prima de baza, apa, si sa contribuie la protejarea mediului inconjurator. Prin solutiile oferite, se salveaza pana la 98% din ambalaje si CO2, protejand resursele planetei.
In acelasi comunicat, Waterdrop.ro anunta si extinderea gamei proprii de bauturi cu 2 sortimente de Microtea: GOLDEN ASSAM (ceai negru cu miere) si GREEN OASIS (ceai verde si iarba de lamaie). In gama proprie mai sunt prezente 4 sortimente de ceaiuri: FRUIT FUSION (hibiscus cu afine si macese), ORIENTAL SPICE (ceai de ghimbir, turmeric si chilli), WHITE BLOSSOM (ceai alb cu floare de tei si afine) si MELLOW MINT (ceai de menta, mere, lamaie verbina).
„Anul acesta ne propunem sa cunoastem mai in detaliu profilul consumatorului roman si sa ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupati de sustenabilitate si de un stil de viata echilibrat si ne dorim sa sustinem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au in viata de zi cu zi. Avem in plan sa ne extindem portofoliul si sa lansam mai multe linii de produse adaptate contextului local de piata”, transmite Katerina Navratilova (foto, CEO Waterdrop CEE).
Compania a pus si bazele unei comunitati de membri care isi doresc un stil de viata sanatos – Waterdrop Club. In cadul acestuia, consumatorii beneficiaza de un program de recompense (puncte acumulate, echivalente cu valoarea fiecarei comenzi, care pot fi ulterior convertite in produse gratuite). De asemenea, clientii activi pot beneficia de acces preferential la produse noi sau produse cadou, la fiecare comanda.
„Consumatorii din Romania au primit foarte bine lansarea Waterdrop, gasind in produsele noastre o alternativa viabila pentru bauturile care contin zahar si au apreciat calitatea recipientelor produse in UE. Pana in prezent cateva sute de clienti au devenit membri ai clubului Waterdrop in Romania. Am fost surprinsi sa constatam ca procentul clientilor romani care s-au inscris in club in primele 3 luni de la lansare a fost mai mare fata spre deosebire de Cehia si Italia, ceea ce ne da speranta ca vom evolua pozitiv pe aceasta piata si vom putea contribui la schimbarea stilului de viata al cat mai multor oameni”, completeaza Katerina Navratilova.
Leave a reply