Waterdrop CEE: CA mai mare cu aproape 200% YoY si 4.000 produse vandute in Romania
Start-up-ul Waterdrop CEE si-a anuntat – intr-un cmunicat de presa – rezultatele financiare pentru anul 2021. Prezenta pe 4 piete, compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu aproape 200% YoY (pana la 2,8 milioane €). Lansat in toamna anului trecut si in Romania, Waterdrop.ro a vandut aproape 4.000 de produse, in ultimul trimestru din 2021, inregistrand un total de peste 2.100 de comenzi.
„Putem spune ca am avut un an prosper pe plan financiar, in pofida masurilor neasteptate si a circumstantelor in schimbare, intrucat am reusit sa ne indeplinim obiectivele si sa obtinem un profit de 20%. Ne-am majorat cifra de afaceri totala la 2.8 milioane de € pe pietele din Cehia, Slovacia, Polonia si Romania, inregistrand cea mai mare crestere de la lansare, cu pana la 200% fata de 2020. La aceasta evolutie au contribuit cu siguranta si deschiderea primului magazin fizic din Cehia, in New Brno, dar si extinderea portofoliului existent cu alte linii de produse, precum biberoane, gama Microtea si alte editii limitate care s-au bucurat de aprecierea clientilor. Cehia ramane tara cu cea mai mare cota de piata, insa pentru 2022 prevedem cresteri majore in toate celelalte piete, inclusiv in Romania”, transmite Katerina Navratilova (foto, CEO Waterdrop CEE).
Waterdrop CEE a fost infiintata la Brno (Republica Ceha), in 2018 (si are sediul la Viena). Intrucat s-a bucurat de o mare apreciere din partea clientilor cehi, depasind toate planurile initiale, compania a decis sa se extinda treptat si in alte tari vecine, precum Slovacia, Polonia, Romania si – cel mai recent – Ungaria, de la care exista mari asteptari. Ca urmare a acestor rezultate, Waterdrop CEE a fost numita de Financial Times compania europeana cu cea mai rapida crestere din sectorul Food and Beverage, in 2022. Volumul vanzarilor s-a dublat in Cehia si Slovacia, iar pe piata poloneza s-a triplat. Valoarea medie de achizitie stabila este de 45 € in toate tarile unde activeaza compania. In ton cu majorarea vanzarilor, popularitatea revolutionarelor Microdrinks este evidentiata si de numarul de unitati vandute, care a urcat la peste 3 milioane de capsule, anul trecut.
Desi opereaza in Romania doar de cateva luni, Waterdrop a obtinut rezultate care au intrunit asteptarile companiei, demonstrand nevoia in crestere a consumatorilor pentru produse sustenabile si pentru alternative la bauturile carbogazoase (sau cu un continut ridicat de zahar). „O parte importanta a identitatii Waterdrop este programul de loialitate Waterdrop Club, o comunitate formata din clientii fideli si fanii brandului care este in continua crestere de la un an la altul, reunind in prezent peste 40.000 de consumatori din spatiul CEE. Momentan, cel mai puternic club este cel din Cehia, insa si comunitatea din Romania a avut o evolutie dinamica – peste 2.800 de consumatori s-au alaturat de la momentul lansarii”, noteaza Katerina Navratilova.
Planurile companiei pentru tara noastra, in 2022, se axeaza pe educarea pietei (apropo de importanta unui stil de viata sanatos) si pe consolidarea bazei actuale de clienti si majorarea ei cu 60%. Recent, ECOMpedia.ro a aflat mai multe despre culisele afacerii, intr-un interviu cu CEO-ul Katerina Navratilova.
Leave a reply