Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

WatchShop.ro, vanzari de 7,2 milioane de lei, in 2019 (+15%YoY)

WatchShop.ro anunta, intr-un comunicat de presa, vanzari de ceasuri si produse conexe in valoare de 7,2 milioane de lei, in 2019, in crestere cu peste 15% fata de anul anterior. Deschiderea primului magazin fizic al companiei intr-un mall (AFI Cotroceni), redesign-ul site-ului si o schimbare in abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele motive ale cresterii inregistrate anul trecut. Pentru 2020, magazinul e-commerce estimeaza vanzari mai mari cu 15%-20% (peste 6,5 milioane de lei generati doar pe site) si cresterea retelei de distributie a brand-urilor exclusive, care va avea cu 50% mai multi comercianti parteneri.

Compania estimeaza ca, din totalul ceasurilor vandute (indiferent de canal), brand-urile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vandute au fost ceasuri distribuite in Romania exclusiv de WatchShop.ro. Valoarea medie a cosului de achizitii va depasi 500 de lei in 2020. Anul trecut, achizitia medie a fost de 480 de lei.

„Anul acesta se vor vedea si mai clar in vanzarile WatchShop.ro rezultatele strategiei de business si ale investitiilor incepute in 2019. Ne asteptam sa avem un mix bun intre online si offline, crescand popularitatea magazinului din AFI Cotroceni si continuand extinderea retelei de parteneri care comercializeaza brand-urile de ceasuri distribuite exclusiv de noi in Romania. Vom acorda o atentie speciala unei categorii de clienti interesati de ceasuri fashion, pe care am inceput deja sa o apropiem, prin adaugarea de brand-uri noi in portofoliu”, transmite Dragos Diaconu (foto, CEO WatchShop.ro).

Leave a reply