Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Canada: Fossil.com si-a crescut veniturile online/vizita cu 14%, via AI

Retailerul de ceasuri Fossil Group a folosit cu succes inteligenta artificiala, in cadrul platformei sale online canadiene, anunta retailtouchpoints.com. Apeland la o solutie AI care analizeaza si estimeaza comportamentul clientelar, Fossil si-a crescut volumul de vanzari digitale si acum are cu 14% mai multe venituri/vizita, pe website-ul fossil.com.

Solutia este una creata de compania Metrical, care foloseste informatii despre consumatori, pentru a le oferi stimulente directionate, concepute pentru a ajuta la transformarea vizitatorilor in clienti platitori. Mai exact, Fossil a folosit instrumentul Metrical pentru a oferi transport gratuit clientilor care erau predispusi la abandonul cosului digital de cumparaturi. Aceasta promotie targetata a crescut numarul de carucioare create cu 7,5% si a redus abandonul cu 26%. Aceste oferte de transport gratuit nu au presupus si sacrificarea marjei de profit, deoarece retailerul oferea deja transport gratuit clientilor care cheltuiau o anumita suma online.

„Protectia marjei de profit este foarte importanta pentru Fossil, iar Metrical a fost un partener genial in descoperirea unor metode potrivite de a utiliza AI-ul pentru a creste veniturile e-commerce, asigurandu-ne in acelasi timp ca nu reducem profitabilitatea”, a transmis Matthew Austin (VP Global Ecommerce, Fossil).

„Colaborarea noastra demonstreaza puterea valorificarii datelor sofisticate privind comportamentul clientilor, pentru a asigura o crestere durabila, intr-un mediu de retail competitiv”, a completat Rameet Kohli (Cofondator, Oresedinte si COO Metrical).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply