Canada: Fossil.com si-a crescut veniturile online/vizita cu 14%, via AI
Retailerul de ceasuri Fossil Group a folosit cu succes inteligenta artificiala, in cadrul platformei sale online canadiene, anunta retailtouchpoints.com. Apeland la o solutie AI care analizeaza si estimeaza comportamentul clientelar, Fossil si-a crescut volumul de vanzari digitale si acum are cu 14% mai multe venituri/vizita, pe website-ul fossil.com.
Solutia este una creata de compania Metrical, care foloseste informatii despre consumatori, pentru a le oferi stimulente directionate, concepute pentru a ajuta la transformarea vizitatorilor in clienti platitori. Mai exact, Fossil a folosit instrumentul Metrical pentru a oferi transport gratuit clientilor care erau predispusi la abandonul cosului digital de cumparaturi. Aceasta promotie targetata a crescut numarul de carucioare create cu 7,5% si a redus abandonul cu 26%. Aceste oferte de transport gratuit nu au presupus si sacrificarea marjei de profit, deoarece retailerul oferea deja transport gratuit clientilor care cheltuiau o anumita suma online.
„Protectia marjei de profit este foarte importanta pentru Fossil, iar Metrical a fost un partener genial in descoperirea unor metode potrivite de a utiliza AI-ul pentru a creste veniturile e-commerce, asigurandu-ne in acelasi timp ca nu reducem profitabilitatea”, a transmis Matthew Austin (VP Global Ecommerce, Fossil).
„Colaborarea noastra demonstreaza puterea valorificarii datelor sofisticate privind comportamentul clientilor, pentru a asigura o crestere durabila, intr-un mediu de retail competitiv”, a completat Rameet Kohli (Cofondator, Oresedinte si COO Metrical).
Leave a reply