Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

WatchShop.ro are identitate de brand si slogan noi

La inceput de aprilie, WatchShop.ro (cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania, prezent de 10 ani pe piata) si-a anuntat relansarea imaginii de brand, cu un nou logo si un nou slogan – „Expertul tau in ceasuri originale”. Procesul de rebranding face parte din strategia de extindere a companiei pe piata din Romania si a inceput in vara anului trecut. „Am ajuns la noua identitate de brand dupa implementarea mai multor studii de piata – chestionare si interviuri, discutii cu agentii de branding, clienti si parteneri. Pentru ca oferim mai mult decat ceasuri originale, ne-am dorit sa transmitem mai clar acest mesaj si sa aratam, astfel, cat de valoroasa este experienta acumulata de-a lungul unei decade, putand afirma, cu incredere, ca suntem experti in ceasuri originale”, transmite Dragos Diaconu (foto, CEO WatchShop.ro).

Conform comunicatului de presa, la pachet cu noua imagine vin si o experienta de cumparare mai buna pentru clienti, o relansare vizuala a magazinului online, o viteza de incarcare mai mare a site-ului, o navigare simplificata si un proces de achizitie accelerat. „Vom continua anul acesta sirul de investitii, imbunatatind cosul de cumparaturi si paginile de categorie. Cosul de cumparaturi va fi mult mai «user friendly», atat din punctul de vedere al utilizarii, cat si al aspectului, usurand procesul de comanda si finalizarea acesteia intr-un timp cat mai scurt”, mai spune Dragos Diaconu. Tot anul acesta compania se va concentra pe dezvoltarea retelei de distributie, mai ales in magazinele fizice.

Lansat in 2009, WatchShop.ro a vandut pana in prezent peste 170.000 de ceasuri originale si a onorat peste 140.000 de comenzi. Magazinul online estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri pentru 2019, la aceasta contribuind si listarea in site a noii game de ceasuri Tissot.

Raspunde la aceasta intrebare