Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Bonami.ro, target de 10 milioane € in Romania, in 2019

Retailer-ul de mobilier si accesorii online Bonami.ro isi propune sa atinga o cifra de afaceri de 10 milioane € in tara noastra, anul acesta (echivalentul a 15% din veniturile totale ale companiei). Compania estimeaza, intr-un comunicat de presa, ca 2019 va aduce o suma egala din vanzari in Ungaria. Bonami a fost lansat in Romania in toamna lui 2016, mai opereaza in Cehia, Polonia si Slovacia, iar in toamna anului trecut s-a extins in Ungaria, la nivel de grup inregistrand o crestere de 40% a CA, in 2018 (pana la 40 milioane €). Pentru 2019, Bonami estimeaza venituri totale de 60 milioane €.

Printre noutatile care intampina clientii online pe bonami.ro se numara, din martie 2019, faptul ca nu trebuie sa se mai inscrie pe site pentru a putea efectua cumparaturi. „Am constatat o dinamica interesanta de cand am implementat aceasta modificare: a scazut numarul de inregistrari, insa a crescut numarul comenzilor efectuate de cei ce opteaza sa primeasca oferte pe e-mail, suntem deci optimisti’, explica David Siska (foto, CEO Bonami).

In plus, pentru 2019 se preconizeaza o suplimentare a spatiului de depozitare cu 4.000 m2 (ajungandu-se astfel la o suprafata totala de 10.000 m2) si imbunatatirea serviciilor de livrare. „Dorim sa aratam clientilor nostri beneficiile unei achizitii pe bonami.ro: vor gasi o gama larga de produse pline de personalitate, ce pot fi comandate confortabil si convenabil, de acasa. Totodata dorim sa le inlaturam orice temeri legate de comertul online si sa le explicam ca in spatele Bonami se afla o echipa entuziasta, ce depune eforturi zi de zi pentru ca ei sa fie mereu uimiti”, mai transmite David Siska.

Raspunde la aceasta intrebare