Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Walmart transforma 200 de magazine fizice in centre omnichannel

Retailer-ul american Walmart are planuri mari, de transformare a 200 de magazine fizice in supercentre omnichannel (inspirate de aranjamentul din aeroporturi), care sa ofere o experienta de shopping digitala si clasica, anunta businessinsider.com. Schimbarea va avea loc pana la final de 2020 si isi doreste sa ofere clientilor o experienta Walmart unitara, care sa complimenteze aplicatia mobila a companiei.

Noile locatii offline vor incuraja folosirea aplicatiei proprii, vor contine semne luminoase vizibile, colorate si curate, mai multe chioscuri la care poti plati singur (fara ajutorul unui casier), plata contactless (via Walmart Pay) si technologie Scan & Go, sectiuni separate si vizibile pentru categoriile importante (ca cele de jucarii, electronice si produse pentru copii), culoare numerotate cu cifre si litere (utilizate si in aplicatie) si vor utiliza tehnici de management al multimilor inspirate de cele de la aeroport. Noul stil de magazin va fi extins la 1.000 de locatii pana la final de 2021, a explicat Janey Whiteside (CCO Walmart), intr-un interviu pentru sursa amintita: „Abia asteptam sa oferim o experienta de shopping in cadrul careia clientii sa poata pendula intre telefoanele lor si ceea ce vad in magazin”.

Whiteside spune ca aeroporturile sunt un exemplu excelent de spatii care permit unui numar mare de oameni sa navigheze usor, cu ajutorul semnelor clare si a design-ului inteligent, de aceea au constituit sursa de inspiratie potrivita pentru aceasta relansare. „Am creat o estetica de design destul de eleganta, credem noi, care contribuie la scoaterea in evidenta a produselor”, mai spune aceasta. Persoanele care nu sunt obisnuite cu achizitile facute pe smartphone vor fi ajutate prin intermediul explicatiilor intuitive si simple din noile magazine, iar acestia vor putea gasi usor ceea ce cauta, si fara un telefon la indemana.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply