VTO este noua tendinta AR din industria online de Beauty
Asa cum am scris deja pe ECOMpedia.ro, brandurile mari de Beauty au inceput de ceva timp sa apeleze la realitatea augmentata (AR) pentru a-si vinde produsele online. Odata cu pandemia COVID-19, aceasta tendinta s-a accelerat, noteaza axios.com: virtual try on (VTO) este acum o metoda tot mai comuna de a atrage clientele, metoda la care apeleaza marci precum L’Oreal, Maybelline si NYX Professional Makeup.
Acestea fie cumpara start-up-uri si branduri micute (dar cu o clientela fidela) din aceasta nisa, fie isi lanseaza propriile departamente dedicate, fie apeleaza la firme AR sau AI, pentru a oferi clientelor experiente personalizate si aplicatii de tip VTO, pentru produse de machiaj, de ingrijire a pielii sau vopsea de par:
- in 2018, L’Oreal cumpara ModiFace (companie specializata in AR) si de atunci foloseste patentele acesteia pentru a crea instrumente de tip VTO; in plus, compania are propriul incubator tehnologic de idei, care include o echipa de peste 30 de fizicieni, ingineri, specialist UX, designeri de hardware si data scientists; si si-a construit si un app propriu (Makeup Genius), care e ca o oglinda virtuala care te ajuta sa incerci la distanta diferite tipuri de machiaj sau culori de par, cerand feedback listei de prieteni din social media, unde poti da Share rezultatelor
- Maybelline si NYX Professional Makeup au apelat la Poplar Studio, pentru a crea campanii AR pentru propriile produse
- Madison Reed ofera clientelor un instrument VTO cu ajutorul carora acestea pot testa noi culori de par; acest tool a convins cel putin 38% dintre utilizatoarele care l-au folosit sa cumpere produsele companiei; aceasta platforma VTO a fost construita de Perfect Corp., companie AI si AR care si-a aratat recent tehnologia la CES 2022, in Las Vegas
Leave a reply