Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Social media are o influenta mare in achizitia de cosmetice online (raport)

La nivel mondial, 31% dintre toate achizitiile de produse de Beauty & Cosmetice au loc online, iar social media are o importanta semnificativa, in acest sector, noteaza raportul „RetailX Beauty & Cosmetics” (citat de internetretailing.net). Consumatorii urmaresc influenceri si creatori de continut din aceasta nisa, pentru a obtine recomandari avizate, acestia jucand un rol important in campaniile de marketing. Raportul a fost realizat pe un esantion de 1.194 de e-shopperi de cosmetice (si 2.863 de clienti e-commerce) de peste 16 ani, din Germania, Franta, Brazilia, SUA si Marea Britanie.

Impactul retelelor sociale in acest sector? Majoritatea consumatorilor care cumpara pe Internet produse cosmetice si de infrumusetare (mai exact, 64%) spun ca recomandarile unui influencer i-ar determina sa achizitioneze un anumit produs. Doar 17% au spus ca este foarte putin probabil ca un creator de continut sa aiba o astfel de influenta asupra lor. Instagram este principalul canal unde consumatorii vad reclame pe care fac click.

Dintre toti cei chestionati, francezii pasionati de cosmetice online sunt cel mai putin influentati de creatorii din social media. De cealalta parte, brazilienii sunt cel mai usor de convins: 81% dintre cei care achizitioneaza produse de Beauty pe Internet se lasa convinsi de influenceri. In ceea ce priveste numarul de comenzi e-commerce din aceasta nisa facute pe mobil, in Asia procentul lor este de 79% din total, iar in America – de 49%.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply