Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vrei sa returnezi un produs? Afla decalogul consumatorului online!

returns

Drepturile consumatorilor si responsabilitatile vanzatorului sunt stabilite la nivel european si – fie ca esti vanzator, fie ca esti comparator online – cand vine vorba despre returnarea unui produs, cel mai important este sa stii ce spune legea, pentru a actiona in concordanta cu aceasta. Cel mai cunoscut drept folosit in e-commerce este dreptul de a returna produsele cumparate (dreptul de retragere sau denuntare unilaterala) produsele cumparate. Ce trebuie sa stie orice cumparator in legatura cu acesta? Trusted.ro a adunat laolalta 10 „porunci” pentru orice client al magazinelor online autohtone, cum ar fi:

  1. Am dreptul sa returnez aproape orice produs cumparat online. Ce face exceptie de la regula? Produsele personalizate (care au fost inscriptionate cu anumite texte sau imagini, la cererea cumparatorului), CD-urile si alte produse informatice, programele de calculator descarcate, e-book–urile, produsele perisabile (alimente, flori) si cele care nu pot fi revandute din motive de igiena.
  2. Am dreptul sa returnez produsul in 14 zile calendaristice. Conform noii legi (OUG 34/2014), termenul incepe de la data la care am intrat in posesia fizica a produselor (sau a ultimei piese din serie, daca e vorba despre un produs cu mai multe piese).
  3. Nu sunt obligat sa returnez produsul in ambalajul original. Ambalajul original poate fi considerat o constrangere pentru consumator, iar magazinul online nu are voie sa descurajeze dreptul clientului de a returna produsul conditionand asta prin trimiterea lui in ambalajul original.

Aflati ce spun celelalte 7 „porunci” ale consumatorului online pe Trusted.ro!

Raspunde la aceasta intrebare