Volumele generate de comerciantii romani pe Trendyol au crescut cu 30%, in 4 luni
Marketplace-ul Trendyol anunta – intr-un comunicat de presa – ca totalizeaza 3.500 de comercianti romani pe platforma, la 9 luni de la lansarea procesului de inrolare locala. Pana la finalul anului, platforma e-commerce isi propune sa dubleze acest numar, sustinut de cererea puternica din partea comerciantilor romani.
Comerciantii romani au devenit un pilon central al ecosistemului Trendyol Romania, reprezentand in prezent aproximativ 40% din volumul total al businessului de pe piata locala – in crestere de la 10% in urma cu doar patru luni.
„Rezultatele obtinute in Romania intr-un timp atat de scurt confirma potentialul urias al pietei locale si ambitia comerciantilor de a-si extinde businessul prin parteneriatul cu Trendyol. Comerciantii locali sunt in centrul ecosistemului Trendyol Romania, iar platforma noastra s-a dovedit a fi o rampa de lansare si un catalizator pentru succesul lor”, transmite Irem Yılandil (foto, Head of International Expansion, Trendyol Group).
In prezent, peste 90% dintre comerciantii locali activi pe Trendyol sunt IMM-uri, care pun la dispozitia consumatorilor o oferta diversificata de peste 2 milioane de produse. Totodata, mai mult de 70% dintre sellerii locali au utilizat instrumentele de promovare si vanzare oferite de platforma pentru cresterea vizibilitatii si accelerarea vanzarilor: participarea in campanii, aplicarea de reduceri proprii, acordarea de cupoane dedicate etc.
In perioada urmatoare, Trendyol va desfasura campanii dedicate atragerii de noi comercianti, in special in perspectiva Black Friday, una dintre cele mai mari oportunitati comerciale ale anului. In octombrie, compania va organiza si primul eveniment dedicat sellerilor locali, in cadrul caruia va prezenta planurile pentru campaniile de toamna, beneficiile investitiilor de marketing si oportunitatile de dezvoltare pentru comercianti. Dupa inrolarea in marketplace-ul local, Trendyol va incuraja si sustine comerciantii romani sa-si extinda vanzarile catre alte piete internationale unde platforma este activa, incepand cu Grecia.
Totodata, Trendyol continua sa investeasca in educatia si profesionalizarea comerciantilor romani. Trendyol Academy – platforma de training si resurse pentru comercianti – ofera acum continut integral in limba romana. Peste 50 de materiale (one-pagers, clipuri video si documente) sunt deja disponibile in romana, cu altele in curs de publicare. Aceste resurse ii ajuta pe partenerii locali sa isi dezvolte competentele, sa isi optimizeze operatiunile si sa maximizeze rezultatele pe platforma. Accesul este disponibil aici.
Leave a reply