Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Vitacom.ro: cu 16% mai multe comenzi online, in 2019

Compania Vitacom Electronics prezinta – intr-un comunicat de presa – bilantul anului 2019 (cu o cifra de afaceri de 56 de milioane de lei) si planurile pentru 2020. In anul precedent, compania a inregistrat rezultate excelente in privinta comenzilor online: comenzile B2C au crescut cu 16% YoY, iar cele pe segmentul B2B au fost cu 10% mai mari decat in 2018. Alte cifre relevante din comunicatul companiei de produse si accesorii electronice:

  • sectorul B2B ramane principalul segment de clienti, ocupand 85% din totalul cifrei de afaceri
  • cele mai cautate produse – cabluri si produsele de conectica (B2C), produsele electrice  (B2B); o crestere semnificativa au avut produsele de ingrijire personala (vanzari cu 35% mai mari) si produsele pentru casa (+10%).
  • magazinele fizice cu cele mai mari vanzari B2C au fost cele din Cluj-Napoca (25% din totalul comenzilor), Timisoara (20%); Cluj-Napoca este pe primul loc si in topul vanzarilor online, urmat de Bucuresti, Timisoara, Iasi si Bistrita-Nasaud

Compania are aproape 100 de angajati si planuieste, in 2020, extinderea echipei si cresterea productivitatii/angajat. In ceea ce priveste cifra de afaceri, pentru 2020 compania estimeaza o crestere de 5-7%. Mai mult, pentru cresterea atractivitatii si a valorii cosului de cumparaturi, compania va derula numeroase campanii de reduceri destinate exclusiv site-ului vitacom.ro.

„Piata comertului cu electronice este una imensa (chiar si in Romania) si, din fericire, in crestere fata de anii precedenti (6% in 2019). Ce observam e ca produsele din zona smart sunt tot mai cautate. Daca tendinta se mentine, functiile smart vor fi o necesitate in cazul oricarui tip de produs si va deveni o obisnuinta datorita cererii clientilor, dar si a inovarii marilor producatori. Astfel, e posibil ca 2020 sa fie primul an despre care putem spune ca electronicele cu capabilitati smart au avut tractiune si la marea masa a consumatorilor, nu doar la cei din categoria early adopters”, explica Aviva Vita (foto, PR si Marketing Manager Vitacom Electronics).

Leave a reply