Vitacom.ro: crestere de 10% a vanzarilor online, pe fondul COVID-19
Vitacom Electronics anunta, intr-un comunicat de presa, ca inregistreaza o cerere online de produse electrice si electronice cu 10% mai mare fata de primele doua luni ale acestui an (ianuarie-februarie), pe fondul pandemiei COVID-19. In paralel, in magazinele fizice, compania a inregistrat in aceasta perioada comparabile cu cele din primele doua luni ale lui 2020. O anumita scadere se observa la clientii B2B (care fac aprovizionari cu o frecventa mai redusa decat in lunile anterioare), dar si la vanzarile pentru export (prin prisma situatiei de criza din multe tari europene).
Vitacom Electronics pastreaza in continuare, in permanenta, legatura cu clientii sai prin intermediul angajatilor responsabili pentru acest lucru. De asemenea, pe site-ul companiei, clientii pot gasi toate informatiile necesare in momentul in care doresc sa realizeze o achizitie online, unde primesc si suport cu ajutorului chat-ului.
La inceputul acestui an, compania estima o crestere a cifrei de afaceri de pana la 7% pentru 2020, insa aceste estimari vor ramane valide in functie de dimensiunea si durata crizei. „Sunt preconizate efecte puternice pe toate planurile, insa determinanta va fi durata acestei crize. Cu cat va dura mai mult, cu atat economia isi va reveni mai greu. Depinde de fiecare dintre noi si de conduita pe care o avem in acest moment, astfel incat sa depasim cu bine aceste saptamani”, transmite Aviva Vita (foto, PR & Marketing Manager Vitacom Electronics).
Leave a reply