Videt.ro: rata de conversie crescuta si 78% trafic mobile, in aceasta perioada
In contextul pandemiei COVID-19, Alexandru Alecu (Fondator Videt.ro) ne-a acordat un interviu legat de cum au fost afectate de noua situatie magazinul online si showroom-ul fizic, cum arata cifrele digitale in aceasta perioada si daca au redus sau nu bugetele de marketing. Astfel, de doua saptamani echipa videt.ro lucreaza la imbunatatirea platformei online, pentru a fi accesibila tuturor clientilor si nu a planuit nicio concediere de personal. Magazinul e-commerce si-a asigurat stocuri mai mari in aceasta perioada (pentru a preintampina eventualele intarzieri ale marfii), iar bugetele nu au fost reduse, ci directionate catre vanzarile online.
„Pe parcursul ultimelor 12 luni am avut un trend ascendent, iar acesta continua, datorita faptului ca o parte reprezentativa a produselor noastre sunt de stricta necesitate (ochelari de vedere si lentile de contact cu dioptrii). Per total, rata de conversie a crescut, semn ca oamenii care intra acum pe site sunt mai degraba interesati sa cumpere decat sa se documenteze sau sa prospecteze piata; mai mult decat atat, 77-78% dintre useri intra de pe telefon”, ne-a explicat Alexandru Alecu.
Acesta spune ca pandemia va duce, teoretic, la dezvoltarea e-commerce-ului. „Daca jucatorii din piata isi fac treaba cum trebuie (livrare prompta, retur usor, preturi bune), va avea un efect benefic pe termen lung. Comportamentul in industria de optica e mai greu de schimbat. Insa, din ce in ce mai multi oameni vor intra in contact cu acest mod de cumparare, iar o parte dintre ei isi vor da seama ca exista beneficii majore in a cumpara online produsele de optica”, crede fondatorul Videt.
Leave a reply